1000 بنگاه صنعتی راکد در کشور احیا می شود


ساعت: 16:30
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885399

یکی از مسئولان سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: هزار واحد صنعتی کوچک در کشور با اعطای هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی با همکاری نیروهای بسیجی سرشماری و احیا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمد زهرایی امروز در همایش آموزش و توانمندسازی بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مشهد گفت: بیانیه بسیج در گام دوم انقلاب اسلامی خطاب به همه مردم است و این نظر نه تنها در ایران بلکه در ایران است. همچنین در همه کشورهای اسلامی بیانیه بسیج در مورد انقلاب گام دوم پاسخ به این سوال است که برای بقیه چه باید کرد، بسیج گام دوم می خواهد عرصه های نقش آفرینی را تبیین کند.

وی افزود: در بیانیه گام دوم بسیج موظف است در ساختارها و فرآیندهای خود تغییراتی ایجاد کند، با ساختار سلولی و سنگین نمی توان کار تحول آفرین و منعطف انجام داد. بلبرینگ مقاومت اقتصادی نیز یکی از آن مدل‌های بلبرینگ است که باید از سیم خاردار داخلی عملکرد منسجم و کارآمد خارج شود و به نفع عملکرد هم افزایی و کارآمد باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر مشکل اصلی کشور اشتغال است، ظرفیت سازی در اردوها انجام می شود، اگر طرح جامع بسیج کارخانه ها در قرارگاه اقتصاد مقاومتی تصویب و اجرا شود به تنهایی می تواند حل شود. برخی از مشکلات موجود

زهرایی خاطرنشان کرد: 10 هزار وام قرض الحسنه برای مردم در نظر گرفته شده و در راستای ارائه خدمات، احداث 110 هزار نیروگاه پنج کیلوواتی نیز به تصویب معاونت رئیس جمهور رسیده است.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج وظیفه دارند سازه های خود را به نفع همه مردم تخریب کنند و روند آنها را تسهیل کنند، از این رو بسیج الگوی اردویی را اتخاذ کرده است، قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیز وجود دارد.

سازندگی تصریح کرد: 36 عرصه نقش آفرینی برای مردم تشریح شد که در حال آماده سازی فضایی برای نقش آفرینی مردم هستیم، بنابراین بسیج باید تلاش کند تا جامعه هدف خود یعنی کسانی که در درون بسیج فعال هستند را شناسایی کند. ندارند، باید در این زمینه به فعالیت های انقلابی بپردازند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید