107 مسافر نوروزی در تصادف 3 روز گذشته جان باختند!

107 مسافر نوروزی در تصادف 3 روز گذشته جان باختند!

روز جدید : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: متاسفانه در سه روز ابتدایی طرح نوروزی 107 نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای جان باختند.

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به بارش برف و باران در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، این ناپایداری‌های هواشناسی در روزهای آینده ادامه خواهد داشت و نیازمند هموطنانی هستیم که بیشتر جاده‌های کوهستانی باشند. شمال و شمال غرب آموزش و تجهیزات لازم را دارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور پلیس راهور افزود: هم اکنون تردد از جنوب به شمال در جاده کرج – چالوس، بزرگراه شهرستانک و در جاده هراز محدوده امامزاده هاشم نیمه سنگین است.

به گفته وی، تردد در سایر محورهای اصلی کشور در حال انجام است.

این افسر پلیس در خصوص حوادث رانندگی نیز گفت: متاسفانه تاکنون در سه روز ابتدایی طرح نوروزی 107 نفر از هموطنانمان بر اثر تصادفات جاده ای جان باختند.

شیرانی با اشاره به افزایش 29 درصدی ترافیک نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: با وجود فوت 107 نفر در تصادفات جاده ای در سه روز گذشته، تعداد فوتی های تصادفات جاده ای نسبت به سال گذشته کمتر است اما یک نفر. یک نفر در یک تصادف رانندگی فوت کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تاکید بر اینکه چهار عامل سرعت و سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی و عدم کنترل وسیله نقلیه منجر به 82 درصد تصادفات می شود، از رانندگان خواست تا این عوامل را رعایت کنند. خوشحال. مسافرت رفتن ..

دیدگاهتان را بنویسید