11 طرح نیمه تمام سلامت در سبزوار نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار است


ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914646

سالاری زارع گفت: 11 پروژه نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد که برای تکمیل آنها 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد سالاری زارع رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفت و گو با صبح توس؛ وی با اشاره به اینکه 11 پروژه نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه در خراسان غربی وجود دارد که برای تکمیل آنها به بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، تصریح کرد: تکمیل این پروژه ها. پروژه ها می توانند نقش مهمی در افزایش آگاهی عمومی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار 30 درصد است، افزود: در صورت اعطای اعتبار لازم، سرعت ساخت در این پروژه ها افزایش می یابد و مشمول خدمت رسانی می شوند. چرخه شهروندان

سالاری با اشاره به پروژه های نیمه تمام افزود: مراکز بهداشتی درمانی مجتمع های شهری و روستایی در ابارش، حریت آباد و ابوذر سبزوار، البلاغ شستامد، نقاب و حاجی آباد حاج صفر جوین، ریوند داورزن و میشکان خوشاب از جمله این پروژه ها هستند.

وی همچنین افزود: احداث مرکز بهداشت شهرستان رازی سبزوار و مرکز بهداشت شهرستان سلطان آباد خوشاب از دیگر طرح های بهداشتی اجرا شده توسط دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است که دولت توجه ویژه ای به تکمیل این پروژه ها دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در خصوص پیگیری برای تامین اعتبار این طرح اظهار داشت: در قانون برنامه و بودجه اعتباراتی برای کمک بلاعوض تحت عنوان محرومیت زدایی برای تکمیل پروژه ها پیش بینی شده است. و از این ترتیب اعتبارات برای 11 پروژه شامل نیمی از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید