110 هزار ووشوکار سازمان یافته در کشور وجود دارد / حمایت از راه اندازی ووشو در مناطق کم برخوردار


ساعت: 13:39
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855974

سیدیکی با اشاره به فعالیت 110 هزار کشتی گیر سازمان یافته در کشور گفت: امیدواریم امسال برای اولین بار تیمی در لیگ دسته یک جوانان کشور حضور پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، امیر صدیگی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بحث فرهنگی و توسعه کلی ورزش را در دستور کار خود قرار داده ایم زیرا ورزش نقش سلامت محوری دارد.

رئیس فدراسیون ملی ووشو در ادامه به دو حوزه توسعه ورزش پرداخت و ورزش تنها چیزی است که در این شرایط سخت به جامعه و جوانان کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه در 375 شهرستان هیئت ووشو فعال است، افزود: بیش از 110 هزار ووشوکار ثبت نام رسمی دارند و حدود 200 هزار ووشوکار به صورت غیر رسمی در کشور داریم.

سیدیکی ادامه داد: تلاش می کنیم در بحث فرهنگی نیاز جوانان و خانواده ها را برطرف کنیم و سعی داریم از مناطق کم برخوردار و کم برخوردار حمایت کنیم و شاهد راه اندازی این رشته ورزشی باشیم.

رئیس فدراسیون ملی ووشو با بیان اینکه به خراسان جنوبی امیدوار هستم، گفت: ووشو رشته ای جذاب و کم هزینه است و بحث اخلاقی را دنبال می کند و امیدواریم امسال برای اولین بار تیمی در رده جوانان در این مسابقات شرکت کند. لیگ ووشوی کشور».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید