120 باب منزل مسکونی برای نیازمندان در لرستان ساخته می شود

ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803514

طاهری گفت: 120 مسکن در سال آینده برای نیازمندان در لرستان ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدصادق طاهری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: خیرین مسکن ساز طی سال های گذشته در بخش های مختلف برای کمک به ساخت و ساز و نوسازی مسکن نیازمندان گام برداشته اند و تلاش شده است تا با کمک های مردمی برای آنان سرپناهی فراهم شود. اهداکنندگان».

وی افزود: یکی از پروژه هایی که در دستور کار عمرانی قرار دارد، پروژه ساخت 96 خانه برای خانواده های دو معلول و بیشتر است که با همکاری بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام می شود. خمین و خیرین.مسکن.«کار می کند.

مدیرعامل مجمع خیرین مسکن ساز لرستان گفت: در این طرح دستگاه های ذیربط برای هر بلوک 140 میلیون تن پرداخت می کنند و مابقی از طریق تسهیلات و تسهیلات متقاضی توسط خیرین تامین می شود.

طاهری با اشاره به اینکه کل اعتبار ساخت 96 واحد حدود 32 میلیارد تن است، گفت: از این میزان 13 میلیارد و 500 میلیون تن کمک بلاعوض و 18 میلیارد و 500 میلیون تن نیز از طریق تسهیلات و خیرین تامین می شود. خانه ها در مدت 18 ماه ساخته و ارائه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از حساب خود انجمن برای حمایت از تعمیر یا ودیعه مسکن محرومان استفاده شده است، افزود: بر این اساس 125 میلیون تن تسهیلات به 25 خانوار پرداخت شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مسکن ساز لرستان خاطرنشان کرد: در سال آینده 120 مسکن در قالب تفاهم نامه برای نیازمندان احداث می شود و زمین برای این مسکن ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید