1200 نیروی خدماتی و 50 دستگاه ماشین آلات در ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه در آماده باش هستند.


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916719

نادر نوروزی از آماده باش 1200 نیروی خدماتی و 50 دستگاه ماشین آلات در ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، نادر نوروزی در حاشیه مراسم مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از پیش بینی های هواشناسی افزایش بارندگی ها که امیدواریم این اتفاق رخ دهد. ، شهرداری نیز درگیر خواهد شد وی با انجام مانور تجهیزات و تجهیزات ستاد برف روبی اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: با توجه به توپوگرافی شهر کرمانشاه نیازمند همکاری مردم در برف روبی هستیم و بدون همکاری آنها موفقیتی حاصل نمی شود.

نوروزی گفت: مناطق هشت گانه شهرداری ماشین آلات لازم را دارند و البته اصولاً تعمیر می شوند و از تجهیزات دیگر نهادها استفاده می شود تا با مشکل خاصی مواجه نشویم.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت مشارکت مردمی درباره اقدامات ستاد برف روبی شهرداری گفت: در این راستا علاوه بر خرید 200 تن نمک می توان به آمادگی 1200 نیروی خدماتی اشاره کرد.

وی همچنین از آماده سازی 50 ماشین آلات سنگین مستقر در محل، استخدام برف روب های سنگین برای مناطق به ویژه مناطق چهار، پنج و هشت شهرداری، آمادگی 11 ایستگاه آتش نشانی با استعداد 40 خودرو و تجهیزات و همچنین استقرار هشت محل برای استقرار ماشین آلات تجهیزات سنگین ستاد در سطح مناطق اعلام شد.

نوروزی، ایجاد چهار سایت ویژه نصب ماشین آلات برف روبی در کریدورهای شرق و غرب و بزرگراه، ایجاد 74 سایت توزیع رایگان کیسه های شن و نمک، اجرای طرح توزیع شن و نمک. کیسه به منازل شهروندان، نگهداری 24 ساعته ماشین آلات از تهیه لباس گرم زمستانی نیروها، تهیه لباس فرم کارکنان شهرداری، اجرای طرح آموزشی شن و ماسه و برف روبی نیروهای اجرایی و آماده سازی سامانه 137 برای پاسخگویی به شهروندان از دیگر اقدامات ستاد برف روبی است.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در شهرداری کرمانشاه توانسته ایم وام های عمرانی را افزایش دهیم و در حوزه خدمات شهری نیز وام های خوبی جذب کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید