13 فروردین 58 نماد رویکرد مردمی انقلاب اسلامی است/ جمهوری اسلامی با مشارکت همیشگی مردم باقی است.


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818635

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

مولوی نذیر احمد سلامی 12 فروردین 1358 را نماد رویکرد مردمی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی در ابتدا به موجودیت خود رای داد و بیش از 98 درصد ملت گفتند بله اما هیچ دولتی نمی تواند. دریافت که دو بار خود را در رفراندوم قرار دهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی نذیر احمد سلام; نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به 12 فروردین روز رفراندوم جمهوری اسلامی گفت: مردم جمهوری اسلامی می خواستند و می گفتند. بله و تا آن روز مردم ایران عنوان قانون رسمی کشور را پذیرفتند و رای دادند و آن روز ثبت شد.

وی افزود: 13 فروردین مبنای انتخابات آینده بود که صدای مردم برای نظام اسلامی است. آنها با تمام وجود تلاش کردند تا نظام را براندازند، اما موفق نشدند و این 13 فروردین یک نیرو و نیرویی بود که خداوند متعال از طریق صدای مردم به نظام اسلامی عطا کرد. انقلاب و امام داده بود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش رهبری و مردم در پیشرفت و توسعه انقلاب گفت: نقش مردم و رهبری در پیشبرد انقلاب بسیار مهم بود. و اسلام نقش بسیار مهمی در جامعه داشت.

وی ادامه داد: نظام اسلامی و شعار اسلامی بر خلاف سایر کشورهای اسلامی که بعد از انقلاب جذب انحرافات قبلی شدند و نامی از اسلام نداشتند، به مردم کشور که با فریب مسلمان بودند و حقیقت را نشان می دادند، وارد نشد. در کشور «با بصیرت و رهنمودهای امام راحل مانع از آن شدیم که جریان های انحرافی انقلاب را به نفع خود در دست بگیرند و هدایت و بصیرت امام مانع از انحراف انقلاب به حاشیه شد.

مولوی سلامی گفت: شایستگی رهبری و وحدت مردم دو عامل مهم برای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بود، مردم با وحدت و اتحاد به نظام اسلامی رأی دادند و تا زمانی که این وحدت پابرجاست. نظام اسلامی قدرتمند خواهد بود.»

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت چهار دهه از انقلاب، مردم آگاهی و بلوغ سیاسی پیدا کردند و دریافتند که عدم شرکت یا حضور حداقلی در انتخابات موجب تضعیف نظام و اقتدار نگه داشتن نظام می شود و دشمنان نمی توانند به اهداف خود که تضعیف نظام است برسند. تمام تلاش خود را برای حفظ حضور خود در انتخابات انجام دهند تا نظام قدرتمند و توانمند باقی بماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید