13 واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان به چرخه تولید بازگشتند


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915304

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان:

علیرضا راشکی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ۱۳ واحد تولیدی سیستان و بلوچستان با اشتغال ۱۳۳ نفر به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، علیرضا راشکی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: 13 واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر 422 میلیارد و 508 میلیون ریال به تولید بازگشته اند. چرخه در گذشته 30 واحد تولیدی غیرفعال در حوزه های غذایی، کانی های غیرفلزی و خمیر کاغذ با اشتغال 503 نفر و سرمایه گذاری 564 میلیارد ریالی به چرخه تولید در استان بازگشته اند.

وی افزود: رفع مشکل برای واحدهای عضو خوشه تجاری بسته بندی خرما سراوان، برندسازی با نام های محلی منطقه مانند بیرک برای واحدهای عضو خوشه تجاری بسته بندی خرما سراوان، حمایت از شرکت در نمایشگاه خرمای ارگانیک در دبی و سیال. عضویت در خوشه تجاری بسته بندی خرما سراوان و کمک به راه اندازی دوره آکادمیک تولید و فرآوری خرما در مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری سیب و سوران از دیگر اقداماتی است که برای اولین بار راه اندازی شد. شرکت بازرگانی مناطق

راشکی گفت: 30 شهر و ناحیه صنعتی استان در مساحت چهار هزار و 526 هکتار ایجاد شده و تعداد واحدهای عملیاتی به هزار و 400 واحد رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد واحد بهره برداری شده برای 14 هزار و 427 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته 211 قرارداد منعقد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید