14 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در یزد تشییع می شوند


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916146

زارع مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان یزد از تشییع 14 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دارالعباده استان یزد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سرهنگ منصور زارع ظهر امروز در جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام یزد به مناسبت ایام فاطمیه گفت: به مناسبت ایام فاطمیه 14 شهید گمنام دوران دفاع مقدس که پیکر پاکشان از آخرین بررسی ها در مناطق عملیاتی به دست آمدند. وی در استان یزد به خاک سپرده شد و در 14 بنای یادبود استان به خاک سپرده شد.

وی گفت: 3 آذرماه پیکر مطهر این شهدا وارد یزد می شوند و طی مراسمی ویژه با حضور مردم از فرودگاه شهید صدوقی تا میدان امیرچکمک مورد استقبال قرار می گیرند.

زارع ادامه داد: پیکرهای تعدادی از این شهدا در مرکز استان و تعدادی دیگر نیز در برخی شهرستان های استان تشییع می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد ادامه داد: پیکر این شهدا همزمان با سراسر کشور در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشییع می شود. .

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تدفین شهدای گمنام همزمان با ایام فاطمیه نوید بخش بزرگی از خیر برای استان یزد بود. کمیته هایی تشکیل شود تا این شهدای گرانقدر تشییع و تشییع شوند و تکلیف به طور کامل مشخص شود.

وی ادامه داد: جوانان پرشور باید در کمیته های معین ساماندهی شوند و هر یک از این کمیته ها وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: مسئولان اجرایی این مراسم تمام تدابیر لازم را برای برگزاری هر چه بهتر، باشکوه و کارآمد این مراسم اندیشیده و از ظرفیت گروه های مردمی که مایل به کمک هستند استفاده کنند. مراسم.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید