14 فروردین دانش آموزان باید در مدرسه حضور یابند / فقط دانش آموزانی که رشته های عروق کرونر دارند در فضایی شاد درس می خوانند


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1818993

مجید یزدان پناه گفت: تمامی مدارس استان کرمانشاه به صورت حضوری از 14 فروردین ماه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز به کار می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید یزدان پناه در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: تمامی مدارس استان کرمانشاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ۱۴ فروردین ماه به صورت حضوری آغاز به کار می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: بر این اساس اقدامات لازم برای آموزش حضوری دانش آموزان استان کرمانشاه انجام شده است.

وی گفت: حضور دانش آموزان در مدارس الزامی است مگر اینکه دانش آموز دارای علائم بیماری عروق کرونر باشد.

یزدان پناه گفت: بر این اساس تاکید می شود دانش آموزان مبتلا به عروق کرونر و یا دارای علائم ویروس یا بیماری اساسی با تایید پزشک می توانند آموزش های لازم را از بستر شادی دنبال کنند.

وی گفت: نگران این نیستیم که 90 درصد دانش آموزان و معلمان واکسینه شده اند و آن دسته از دانش آموزان 5 تا 12 ساله که این واکسن را دریافت نکرده اند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی واکسینه می شوند.

یزدان پناه ادامه داد: امیدوارم با حضور مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی، خسارات تحصیلی تاج جبران شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: شرایط لازم برای شروع به تحصیل به صورت حضوری فراهم است، بنابراین والدین نگران حضور فرزندان خود در مدرسه نباشند.

وی گفت: معتقدیم برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان باید برنامه ریزی دقیقی در روزهای باقی مانده از سال تحصیلی در آموزش و پرورش داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید