14 متخلف نانوایی در استان قزوین پلمب شدند


ساعت: 16:09
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842904

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات جهاد کشاورزی قزوین:

مهدی وارسته گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 260 فقره تخلف صنفی با موضوع گران فروشی، کم فروشی، تحویل خارج از خط آرد و نان و قاچاق ثبت و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی وارسته در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 260 مورد تخلف صنفی مربوط به گران فروشی، کم فروشی، نان معمولی و قاچاق گزارش و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند. تبدیل شده اند.

وی افزود: تعداد بازرسی های انجام شده از واحدهای نانوایی در این مدت 2480 مورد است که این روند همچنان با کمک بازرسان قرارگاه امنیت غذایی و بسیج اصناف انجام می شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر فرآورده های سازمان کشاورزی استان قزوین گفت: از مجموع بازرسی ها 75 مورد در قزوین، 60 مورد در بوئین زهرا، 52 مورد در تاکستان، 46 مورد در البرز، 14 مورد بوده است. در آوج و 13 مورد در شهرستان آبیک.

Verstech گفت: برای جلوگیری از تخلف، آنها را در نانوایی ها قرار می دهند تا نظارت مستمر انجام شود.

وی گفت: تاکنون 650 دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی ها نصب شده است و بنا داریم تا پایان خردادماه تمامی نانوایی ها را به این دستگاه ها مجهز کنیم.

مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی قزوین در پایان گفت: استان قزوین 1734 واحد نان دارد که 133 واحد آن دایر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید