15 امتیاز به یوونتوس برگردانده شد!

رای دادگاه استیناف ورزش ایتالیا در مورد درخواست تجدید نظر باشگاه یوونتوس صادر شد. طبق تصمیم دادگاه، جریمه 15 امتیازی باشگاهی تا جلسه جدید دادگاه درباره اتهامات یوونتوس به حالت تعلیق در می آید. این بدان معناست که 15 امتیاز کسر شده به بیانکونری بازگردانده می شود.

طبق تصمیم دادگاه 15 امتیاز یوونتوس بلافاصله پس از تصمیم گیری به حساب این باشگاه بازگردانده می شود که بیانکونری ها از این لحظه 59 امتیاز خواهند داشت و به رده سوم جدول سری آ صعود می کنند.رم سقوط کرد. به مقام چهارم، میلان در رده پنجم و اینتر ششم خواهد بود. لاتزیو با 61 امتیاز در رده دوم و ناپولی با 75 امتیاز در رده دوم قرار دارند.
از سوی دیگر، مجازات آندره آ آنیلی، مائوریسیو آریوابنه، فدریکو کروبینی و فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی فعلی تاتنهام که به دلیل نقش آنها در پرونده یوونتوس صادر شده بود نیز به حالت تعلیق درآمد.
جلسه دادگاه تجدیدنظر ورزش ایتالیا شب گذشته 3 ساعت به طول انجامید و رسانه های ایتالیایی از احتمال تعلیق مجازات یوونتوس با تصمیم دادگاه خبر دادند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا که از یوونتوس شکایت می کند، مدارک و شواهدی را به دادگاه تجدید نظر ارائه نکرد تا مجازات یووه تایید شود.
وکلای یوونتوس در جلسه دادگاه درخواست کردند که حکم این باشگاه به طور کامل لغو و مدیران وقت “بیانکونری” تبرئه شوند. اما دادگاه این درخواست را نپذیرفت و اعلام کرد که پرونده تخلفات مالی یووه باید در دادگاه جدید بررسی شود.

به این ترتیب خطر کسر امتیاز حداقل تا پایان فصل جاری یوونتوس را تهدید نخواهد کرد و اگر تصمیمی برای پس گرفتن امتیاز با برگزاری دادگاه جدید صادر شود، فصل آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید