15 روستای فریدونکنار دچار کم آبی هستند/ دلیل کندی اجرای پروژه ها چیست؟


ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811210

محمد یحیی پور با اعلام اینکه 15 روستای فریدنکنار دچار کم آبی هستند، گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکلات انجام شده تا شرمنده مردم نباشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد یحیی پور در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه افت فشار آب در برخی از روستاهای فریدونکنار نیز مشکل قطعی است، گفت: و 15 روستای بابلسر نیز مشکل قطعی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این مجموعه سه حلقه چاه وجود دارد. متأسفانه یک خط لوله در زنجیره این مجتمع که به آبرسانی روستاهای فریدونکنار متصل بود، خراب شد. کارشناسان در سه روز گذشته در حال رفع مشکل این لوله هستند. دلیل این امر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فریدونکنار گفت: البته در تامین آب از این مجموعه مشکل داریم و چاه دیگری حفر کردیم اما هنوز تجهیز نشده است.

یحیی پور با بیان اینکه برخی موانع اجتماعی نیز باعث کندی کار برای حل مشکلات می شود، گفت: به دلیل اینکه این مجموعه در آمل واقع شده و روستاهای این شهرستان نیز مشکل آب دارند مانع پیشرفت سایر شهرها می شوند که به نفع این مجموعه است.

وی یادآور شد: به احتمال زیاد امروز (جمعه) کار جابجایی و ترمیم خط لوله که با مشکل مواجه بود برطرف می شود و وضعیت بهتری را شاهد خواهیم بود، اما مشکل اصلی کمبود آب تا ورود چاه حفر شده ادامه خواهد داشت. دایره. “

مدیر لوله کشی فریدونکنار اضافه کرد: بودجه زنجیره چاه های جدید تخصیص داده شده و در حال خرید تجهیزات برای شروع هستیم.

یحیی پور با اشاره به اینکه فرصت تامین آب فریدونکنار محدود است و شهرستانی وابسته هستیم، خاطرنشان کرد: سفره های آب شیرین فریدونکنار کم است و باید به مناطق دیگر برویم، این در حالی است که حدود 14 سال خرید زمین برای حفر چاه در منطقه کلیکسار آمل است. مجوزهای لازم را نیز دریافت کرد، اما به دلیل موانع اجتماعی نمی توانیم حفر چاه را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که عوامل اصلی انسداد اجتماعی چیست، گفت: کشاورزان منطقه دابوداش آمل اجازه حفر و بهره برداری از چاه را نمی دهند چرا که حفر چاه باعث خشک شدن چشمه های اطراف زمین های کشاورزی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فریدونکنار گفت: پیگیری های لازم را برای رفع مشکلات جاری انجام داده ایم تا شرمنده مردم نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید