15 هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان یزدی توزیع شد


ساعت: 14:45
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887693

زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون 15 هزار بسته معیشتی تهیه و بین مردم به ویژه سیل زدگان یزد توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز در مراسم بیست و ششمین مرحله رزمایش امداد دینی استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که بحران سیل در یزد را به خوبی مدیریت کردند، اظهار داشت: کمبود تجهیزات. و امکانات آن زمان. سیلاب برای استان به معضلی تبدیل شده است و امیدواریم با روحیه جهادی و انقلابی مسئولان این نقص بزرگ برطرف شود.

وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات و هشدارهایی که از قبل داده شده بود، سپاه و بسیج آمادگی لازم را برای مقابله با بحران سیل داشتند و قبل از وقوع سیل همه دستگاه های مهندسی و نظامی برای مدیریت کل بحران استان در دسترس بودند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه بسیجیان از ساعات اولیه وقوع سیل در محل حضور یافته اند، گفت: بر حسب ضرورت در ابتدای ماموریت، اطلاع رسانی و تذکر مردم برای تخلیه منازل به ویژه در سیل را بررسی کردیم. بافت قدیمی یزد و سایر محلات که احتمال خطر وجود دارد.» جان هم استانی ها بود، این کار انجام شد و سپس بسیجیان سازماندهی شدند تا آب خانه ها را تخلیه کنند و اثاثیه را بیرون بیاورند و شستشو دهند. خانه ها.

زارع کمالی ادامه داد: شستشوی وسایل منزل سیل زدگان از جمله فرش و مبل، راه اندازی کارگاه تعمیر رایگان اقلامی که در اثر سیل آسیب دیده اند و آواربرداری از منازل انجام شده و یا در دستور کار است.

وی با بیان اینکه علاوه بر کمک رسانی به سیل زدگان، موضوع کمک های مذهبی نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: از ابتدای هفته جاری تاکنون 15 هزار بسته غذایی تهیه و بین مردم توزیع شده است که مقرر شد. توسط اربعین حسینی که اراده کنند می توانیم بیش از 20000 بسته توزیع کنیم و بسته دیگری تهیه و بین نیازمندان به ویژه سیل زدگان توزیع کنیم.

زارع کمالی یادآور شد: امروز بیست و ششمین مرحله رزمایش یاری دینی از شیوع ویروس مرگبار کرونا و به دستور ولی امر مسلمین برگزار شد و با کمک خیرین جهادی بسیجی در نظر داریم تا برگزاری مرحله بیست و هفتم تدریس قبل از اربعین حسینی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید