15 هزار میلیارد تن به اعتبار رتبه بندی معلمان اضافه شد

15 هزار میلیارد تن به اعتبار رتبه بندی معلمان اضافه شد

فاطمه محمدبیگی یکشنبه شب در دیدار با نقی سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در روابط عمومی این نماینده مجلس گفت: بودجه سال 1401 هستیم.

وی با اشاره به تلاش مجلس برای دستیابی به نظام رتبه بندی معلمان در سال آینده، افزود: این اعتبار که قبلاً 25 هزار میلیارد تن بود به 40 هزار میلیارد تن افزایش یافته است که 15 میلیارد تن بیشتر از بودجه اولیه است.

محمد بیعی ادامه داد: متأسفانه به دلیل بی توجهی کارکنان شاهد اجرای سند 2030 یونسکو در بخش هایی از آموزش و پرورش بوده ایم و این روند باید به سمت اجرای صحیح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تغییر یابد. «زیرا توجه به مسائل تربیتی در آموزش و پرورش بسیار مهم است.

لزوم توجه بیشتر به دانش آموزان روستایی و فقیرنشین

نایب رئیس کمیسیون تلفیق حمایت از جوانان و خانواده در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه درخواست جدی ما توجه به مدارس و دانش آموزان در مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی و فقیرنشین استان قزوین است، اظهار داشت: در این راستا باید به مدارس و دانش آموزان توجه شود. در نظام آموزشی در آن حوزه هایی که باید به آن پرداخته شود.

محمد بیگی افزود: یکی از این نقاط ضعف دوری از سیستم آموزشی و پرورشی چهره به چهره و چهره به چهره است که باعث می شود ارتباط حسی و عاطفی معلم و دانش آموز به حداقل برسد و دانش آموز به تدریج به نوعی آموزش مجازی عادت کند. معلم می تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: درخواست ما از وزارت آموزش و پرورش به دلیل تعطیلی مکرر و کمپ های تصادفی مدارس در 2 سال اخیر است، باید برای سال آینده به گونه ای برنامه ریزی کنند که آموزش و پرورش از راه دور و مجازی به ریل تبدیل شود و در این تغییر. , راه آهن به گونه ای عمل نکنید که آموزش مجازی بلافاصله رها شود. آموزش مجازی باید مکمل آموزش حضوری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید