1500 بسته معیشتی بین نیازمندان کاشمر توزیع می شود

ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799476

یعقوبیان از توزیع 1500 بسته معیشتی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت کاشمر خبر داد و گفت: ارزش تخمینی هر بسته معیشتی 500 هزار تن است که توسط شهر و ساختمان امام رضا (ع) تهیه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ابوالفضل جگوبیان فرمانده سپاه کاشمر ظهر امروز در مراسم رزمایش یاری مومنان که در سپاه کاشمر برگزار شد، گفت: فوران تاج تاج مشکلاتی را برای جامعه به ویژه برای قشر ضعیف ایجاد کرد که به دستور مقام معظم رهبری تمرین کمک صادقانه را انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 5 مرحله با توزیع حدود 7 هزار بسته معیشتی در کاشمر برگزار شده است، خاطرنشان کرد: برگزار شد.

فرمانده سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه در این مرحله یک هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان و آسیب دیدگان تاج و تخت شناسایی شده توسط کمیته امداد و بهزیستی و بسیج توزیع می شود، تصریح کرد: ارزش تقریبی هر بسته معیشتی است. 500 هزار تن که با همت سپاه شهرستان و بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) تهیه شد.

وی با اشاره به اینکه 6 قلم کالا در این بسته های معیشتی وجود دارد، اذعان داشت: برنج، حبوبات و مرغ نیز از عناصر این بسته های معیشتی هستند و تا دهه فجر مرحله دیگری از جمله هزار بسته معیشتی در شهرستان کاشمر توزیع می شود. .

یعقوبیان با اشاره به لزوم تداوم امدادرسانی به نیازمندان، مجروحان ولیعهدی و محرومان شهرستان گفت:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید