16 آذر نماد استکبار ستیزی و عدالت خواهی است/ استکبار، ایران مستقل نمی خواهد


ساعت: 19:04
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915930

روح اله سلگی گفت: 25 آذر روز دانش آموز و روز آگاهی برای مقابله با زیاده خواهی استکبار جهانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، روح الله سلاگی در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با بیان اینکه 25 آذر روز دانش آموز و روز هوشیاری برای مقابله با زیاده خواهی استکبار جهانی است، این خیانت به تاریخ است.

سلاجی با اشاره به اینکه فرمانده میدانی در جنگ دو ماهه گذشته واسطه دشمن برای کشورمان بود، افزود. هدف استکبار فقط جمهوری اسلامی نیست، آنها ایران مستقل نمی خواهند و به دنبال تجزیه طلبی هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: دشمنان با تخیل خام خود ریشه نظام را هدف گرفته اند، اسرائیل کارفرمای این پروژه است و دشمنان آنها بن سلمان و آل سعود و پیمانکار این پروژه هستند اما آنها غافل از اینکه ملت ایران در سایه خون است.» شهدا و بیداری ناشی از آن هرگز از خط مبارزه با استکبار خارج نمی شوند.

وی تصریح کرد: برخی نگران استقلال ایران هستند و سعی در ایجاد دشمنی دارند. امروز دشمن به شدت نگران توان دفاعی ایران اسلامی و جدیدترین سامانه های پدافندی است که به همت جوانانش تولید شده است.

این مقام مسئول افزود: دشمن با تمام امکانات و توان خود به دنبال دشمنی با ملت ایران است و متأسفانه برخی خودخوانده ها نیز در این مسیر دشمن را همراهی کردند. دشمنانش را فراموش کند

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: آنها برنامه ای جز نابودی ایران ندارند اما تجربه تاریخی ثابت کرده است که ملت همیشه حاضر در صحنه های دفاع از ارزش های انقلاب هرگز تسلیم دشمنان و دشمنان نخواهد شد. .

قاسم عزیززاده گورجی فرماندار ویژه شهرستان بابل نیز با اشاره به اینکه امروز بیش از گذشته به حضور در بین مردم نیاز داریم افزود: احترام به مشتریان باید در اولویت مدیران دفاتر باشد.

او گفت؛ منافع مردم فلسفه وجودی همه نهادها برای خدمت به مردم است.

عزیززاده گورجی با بیان اینکه تمامی اقدامات و فعالیت های دستگاه ها باید در راستای منافع مردم و منافع جمهوری اسلامی ایران باشد، تصریح کرد: آنچه اتفاق می افتد باید جریان انقلاب را تشدید کند.

فرماندار ویژه بابل گفت؛ استفاده از اعتبارات غیر شهری و ملی روسای دستگاه های اجرایی.

وی در ادامه از برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان بابل خبر داد و افزود; این رویداد اقتصادی فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت سرمایه گذاری در شهرستان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید