16 آذر روز هوشیاری و بیداری دانش آموزی با جهاد علمی و عملی است


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916364

16 آذر در واقع روز هوشیاری و بیداری شاگردان فهمیده و آماده صحنه است که با اندیشه و قلم و حضور در زمان خود پا به میدان می گذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این روز به یاد سه دانشجو (مصطفی بزرگ نیا، احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی) که در اعتراض به سفر رسمی ریچارد نیکسون، معاون رئیس جمهور آمریکا و همچنین از سرگیری روابط ایران و بریتانیا در آذرماه جاری اعتراض کردند. 16 1332 (حدود چهار ماه پس از کودتای 28 مرداد همان سال) در دانشگاه تهران کشته شدند.

16 آذر در واقع روز هوشیاری و بیداری شاگردان فهمیده و آماده در صحنه است که با اندیشه و قلم و حضور به موقع در عرصه های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و جهادی بر حسب نیاز روزگار پا به میدان می گذارند. و با توانمندی و بصیرت خود بر موانع و مشکلات فائق می آیند و در بینش سیاسی خود زودتر از سایر اقشار جامعه به سیاست های جهانی و استکبار بازخورد نشان می دهند و البته دشمن با توطئه های خود سعی می کند این قشر را از آینده منصرف کند اما الهی با آگاهی و رصد میدانی و خودسازی می تواند فضای حاکمان رسانه ای را رها کند و با تمام قوا چهره ای محکم بر دهان استکبار جهانی سیلی بزند.

از آنجایی که در روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به این مهم دست یافتند و دست استبداد و دیکتاتوری جهانی را از غنایم ایران کوتاه کردند، تاکنون سیاست براندازی و توطئه آمریکا و انگلیس در ایران محکوم به فنا بوده و خواهد بود.

دانشجویان انقلابی و بصیر با رهنمودهای بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان در عرصه های سیاسی پیشتاز بوده و توطئه های مستکبران را خنثی می کنند و به فرمان رهبر عزیزشان باقی خواهند ماند لحظه شکست در تلاش برای توسعه در کنار.

دستان خونین جوانان ایرانی که توسط شورشیان با سلاح های آمریکایی کشته شدند و این دشمنی آشکار آمریکا و شبکه های رسانه ای صهیونیستی و بهائیان انگلیسی، بین الملل سعودی، منافقین سیاه چهره و حزب را هرگز فراموش نمی کنند. کومله از تاریخ پاک نخواهد شد.حافظه ایران.

انسیه تنوره; استاد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید