16 اردوی جهادی در گلستان برپا شد/ وقفه ای در ارائه خدمات به مردم وجود نخواهد داشت.


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912353

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از تشکیل 16 پایگاه جهادی در استان خبر داد و گفت: فعالیت 3 هزار و 200 گروه جهادی بسیج در استان ساماندهی شده و خدمات رسانی به مردم در عرصه های مختلف قطع نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ سردار علی ملک شاهکوهی امروز در دومین مرحله از آموزش های جهادگران فاطمیون و پیشکسوتان اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ایام هفتگی بسیج مردم دارالمومنین گرگان علاوه بر ایام شادی بسیجیان. فرمان تشکیل، یادآور سالگرد قیام تاریخی هازارد 5 در دوران انقلاب است که باید برای جوانان شناخته شود. .

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج از معجزات امام خمینی (ره) بود، افزود: اگر بسیج به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل نمی شد، شاید صفحات تاریخ انقلاب جور دیگری نوشته می شد، اما امروز به برکت تفکر بسیجی با اقتدار پیش می رویم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: بسیج در 43 سال گذشته در همه عرصه ها و صحنه ها برای اسلام و انقلاب تلاش کرده است و نمونه اخیر آن حضور بسیج در صحنه و در این مقطع زمانی برای مقابله با حوادث اخیر است. شورش ها

سردار ملک شاهکوهی گفت: ما معتقدیم صف جوانان معترض جدا از جنایتکاران حوادث اخیر است.

وی با تاکید بر اینکه همه بدانند ارتش مخلص خداوند و مردم ملت در میدان هستند، گفت: خدمات رسانی به مردم حتی لحظه ای قطع نمی شود و این حوادث نمی تواند حرکت سریع بسیج را مختل کند. “

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز توانستیم 16 اردوی جهادی را در استان تشکیل دهیم تا فعالیت 3200 گروه جهادی بسیج را ساماندهی کرده و در عرصه های مختلف به مردم خدمات رسانی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید