1+6 ستاره محبوب و پایدار ساپینتو

1+6 ستاره محبوب و پایدار ساپینتو

نگاهی به آمار حضور بازیکنان استقلال در ترکیب اصلی این تیم در 11 دیدار برگزار شده در لیگ برتر نشان می دهد که سرمربی استقلال در هر 11 دیدار 6 بازیکن خود را به میدان فرستاده و استفاده کرده است. حضور آنها .

سیدحسین حسینی با 990 دقیقه در 11 بازی استقلال در لیگ برتر، بیشترین حضور را در این ترکیب داشته و از این نظر مورد اعتمادترین بازیکن ساپینتو است.

ساپینتو پس از کوین یاماگا، دروازه بان اصلی استقلال، با 980 دقیقه حضور در 11 بازی برای استقلال، دومین بازیکن مورد اعتماد محسوب می شود. سیلوا با 962 دقیقه بازی برای استقلال در رده سوم از این نظر قرار دارد و پس از این سه بازیکن به ترتیب رزبه چسمی با 875 دقیقه، مهدی مهدی پور با 861 دقیقه و آرش رضاوند با 659 دقیقه در هر 11 بازی ابتدایی استقلال قرار گرفتند. در این فصل در تیم ملی

گفتنی است به این 6 بازیکن یک نفر اضافه می شود. همان که به دلیل برخورد انضباطی باشگاه فقط یک بازی غایب است و او کسی نیست جز عارف گلمی!

در میان بازیکنانی که در یازده هفته ابتدایی لیگ برتر در 10 بازی به میدان رفته اند، مدافع آبی پوش گرگانی با 900 دقیقه حضور برای این تیم بیشترین دقایق را برای استقلال دارد. به جز غلامی، مهدی کایدی، جعفر سلمانی، محمد محبی و سجاد شهبازاده دیگر بازیکنانی هستند که در 10 بازی این فصل استقلال به میدان رفته اند.

لازم به ذکر است؛ ابوالفضل جلالی مدافع تیم ملی و محبوب کی روش در 9 بازی استقلال حضور داشت و از این حیث جزو فوتبالیست هایی است که در بیشترین بازی های این تیم به میدان رفت، هرچند دقایق بازی او نسبتا کم است. جلالی در 9 بازی این فصل برای استقلال، 474 دقیقه برای تیمش بازی کرد که میانگین 52 دقیقه در هر بازی است و تنها در 5 بازی و تنها در سه بازی (مقابل سپاهان، مس کرمان و نفت مسجد) در ترکیب اصلی قرار گرفت. سلیمان) 90 دقیقه بازی کرد و دقایقی برای تیمش به میدان رفت.

دیدگاهتان را بنویسید