16 میدان هدف پروازی در سیستان و بلوچستان ساخته می شود


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896557

سردار مرتضی قربانی از ساخت 16 میدان هدف پروازی در سیستان و بلوچستان و میدان تیر در زاهدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی شب گذشته در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به فضل الهی و به لطف سخاوت و حمایت های ویژه استاندار و مسئولان استان سیستان و بلوچستان مصوبات خوبی برای هیئت استان داشتیم و قرار شد در 16 شهر و در واقع در 16 نقطه استان اهداف پرنده ساخته شود.


وی افزود: مقرر شد یک میدان تیر بین 30 تا 50 خط در زاهدان ساخته و تجهیز شود و در اختیار علاقه مندان به این منطقه قرار گیرد.


کوربتی تصریح کرد: همچنین قرار شد 50 قبضه تفنگ بادی هدف (هاموک) با قیمت مصوب در اختیار هیئت استان قرار گیرد.


رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به پتانسیل بالای جوانان سیستان و بلوچستان گفت: از صحبتی که با تیراندازان و مربیان تیراندازی استان داشتم، مشخص است که جوانان استان استعدادهای بالایی دارند. این استان 5 ورزشکار ملی پوش در رشته تیراندازی دارد که در رده جوانان خانم کولی زاده نتایج خوبی را به ثبت رساند.


قربانی خاطرنشان کرد: از جوانان استان می خواهم با ساخت 16 زمین هدف پروازی و سالن تیراندازی در زاهدان از امکانات استان بهره ببرند و با توجه به استعداد و توانایی خود مدال های جهانی و المپیک را برای ایران و این استان به ارمغان بیاورند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید