160 بازیکن منتخب از سراسر کشور تحت نظر استعدادیابان قرار گرفتند

ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790403

رئیس کمیته جوانان در خصوص استعدادیابی جوانان زیر 16 سال نکاتی را بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون، میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان استعدادیابی کشوری پسران زیر 16 سال گفت: استعدادیابی پسران زیر 16 سال فردا ظهر به پایان می رسد. این استعدادیابی با حضور 160 بازیکن منتخب از سراسر کشور و به مدت 10 روز در اردوی تیم ملی برگزار شد.

وی ادامه داد: ظهر فردا مشخص می شود که از 11 هزار و 523 بازیکنی که در سراسر کشور همدیگر را دیده اند چند نفر برای حضور در تیم ملی جوانان آماده می شوند. در واقع وقتی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال انتخاب می شود، هر تعداد از آن تعداد که بالای 70 یا 80 نفر باشد، در اختیار سرمربی قرار می گیرد تا او با دست خودش بازیکنان را ارزیابی کند و بازیکنان را ارزیابی کند. آنها را از تیم ملی فوتبال زیر 17. دعوت کنید.

رئیس کمیته جوانان در پایان با ارزیابی از زحمات استعدادیابان در کشور گفت: زحمات بسیاری از سوی استعدادیابان انجام شده است و جا دارد از زحمات آنان تقدیر و تشکر کنم. در واقع برای هر گروه سه جلسه تمرین برگزار شد و در نهایت یک جلسه فنی برگزار شد و تمامی بازیکنان با توجه به معیارهای موجود با رای گیری و اجماع بازیکنان مستعد انتخاب شدند. این پروژه با حمایت فدراسیون فوتبال و تلاش کمیسیون جستجوی جوانان و استعدادهای درخشان کار بزرگی بود که بی شک در آینده نزدیک شاهد نتیجه مثبت آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید