170 میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق شهرستان های خانمیرزا و لردگان هزینه شد.

ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789966

در راستای محرومیت زدایی، توسعه روستایی و تامین برق مطمئن و پایدار، 170 میلیارد ریال وام زیربنایی برق در شهرهای حنمیرزا و لردگان چهارمحال و بختیاری هزینه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید فرحزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در ادامه بازدیدهای دوره ای خود از شبکه های برق استان با حضور در شهرستان های خانمیرزا والوردگان و دیدار با فرمانداران آن مناطق، گفت: 170 میلیارد ریال اعتبار برق از ابتدای سال جاری تامین شده است. تامین این شهرها با بهسازی و بهینه سازی شبکه های برق روستایی، تامین مشترکین جدید و توسعه شبکه برق روستایی و شهری که 70 میلیارد ریال آن مربوط به حنمیرزا و 100 میلیارد ریال مربوط به شهرستان لردگان است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در شهر حنمیرزا شبکه برق در روستاهای بردبار، جوانمردی، مسن، اروند علیا و سفلی و در شهر لردگان شبکه برق شیرمرد، ناگان سفلی، گاله چه، برآفتاب شیدان، مامور، دنومیلاس. به گفته وی، سرد، پاگچ، سرقلعه و شش بهره پایین و میانی اصلاح و بهینه شده است.
فرحزاد هدف از اجرای این طرح ها را کاهش زمان خاموشی، کاهش تلفات، رفع افت ولتاژ، رفع یکپارچگی منابع برق و بهبود مبلمان شهری عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید