18 آذر تبلور بصیرت و حاکمیت ملت ایران/ملت صهیونیست و حامیانش دیگر جایی برای گسترش ندارند.

ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796498

علی نیکزاد با بیان اینکه حماسه 18 دی تبلور بصیرت و ولایتمداری ملت ایران در یک مصیبت الهی دیگر است. وی گفت: سران رژیم کودک کش و حامیان آن در نیویورک به خوبی می دانند که امروز در مقابل نیروی درهم شکن ملت ایران حرفی برای گفتن ندارند و عرصه ای برای وسعت ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ علی نق زاد امشب در مراسم بزرگداشت 18 دی ماه در شهر بابل اظهار داشت: خداوند متعال را شکر که این توفیق را در این روز خداوند متعال در شهر بابل، شهر مردمان فهیم، انقلابی و بصیر حاضر یافتم.

وی با بیان اینکه بابل به عنوان پرجمعیت ترین شهر استان مازندران نقش عمده ای در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایفا کرد، گفت: بابل به عنوان پرجمعیت ترین شهر استان مازندران نقش بسزایی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشت. وی افزود: تعطیلی مغازه ها در 15 شهریور 1357، تظاهرات جوانان بابل در 21 شهریور، اعتصاب عمومی اصناف در 18 مهر، واکنش روحانیت بابل به جنایت حکومت پهلوی در آتش سوزی مسجد بزرگ کرمان، تظاهرات دانشجویی 10 آبان انقلاب مردم در این شهر در 57 سالگی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لحظه دیگری از مبارزات مردم شریف بابل برای پیروزی انقلاب در 9 دی 1357 رقم خورد، خاطرنشان کرد: مردم بابل در قالب گروه های مختلف در نقاط مختلف تظاهرات کردند. از شهر تظاهرکنندگان کشته شدند.

نق زاد ادامه داد: شهر بابل در دفاع مقدس نقش بسزایی داشت و 44 سردار و 1700 شهید شهر بابل خورشیدهای درخشانی هستند که روح ملکوتی و روحیه حیات بخش خانواده این شهدا مایه افتخار و افتخار شد. عزت برای بابل عزیز

وی گفت: این یک سنت الهی است که همیشه در راه کشورها و ملت ها آزمایش وجود دارد، این گونه نیست که ملت ها ادعای ایمان کنند، اما مورد آزمایش خداوند قرار نگیرند; ملت ما در دوران انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز در معرض آزمایشات فراوانی قرار گرفته است که از آن سربلند و پیروز بیرون آمده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: یکی از بزرگ‌ترین درخشش‌های ملت ایران در آزمون‌های الهی در 18 آذر 1367 بود که حضور ملت در ملاء عام و خیابان‌ها موفق شد یک امر ریشه‌دار و مهم را از بین ببرد. توطئه.”

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان ملت ایران انواع و اقسام توطئه ها را توسط عوامل بیگانه یا عوامل کور و کور داخلی خود شما انجام داده اند، بیان کرد: وی گفت: اما آنچه باعث شد کشتی انقلاب شکوهمند اسلامی به سلامت از این همه گرداب و طوفان بگذرد، سه چیز بود: اول التزام به اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و معارف عالی اهل بیت (علیهم السلام). و دوم، رهبری. ما مردی عاقل، زیرک و آگاه داریم که همیشه سیره را از نصیرا متمایز کرده و توطئه ها را برملا کرده است.

نق زاد تاکید کرد: حماسه 20 دی تبلور این بصیرت و ولایتمداری است و مردم ایران اسلامی در آزمون سرکشی که تشخیص حق از باطل به دلیل فضای غبارآلود دشوار است، پیروز و سربلند شده اند. .

وی افزود: اینگونه است که دشمنان ما پیچیده ترین نقشه ها را می کشند، هزینه های کلان می کنند و پول های کلان می کنند، اما در بزنگا در اثر این ولایتمداری با ازدحام جمعیت روبرو می شوند و توده زیادی از مردم را می خورند که همه آنها را کتک می زنند. “در صفر.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن با همه نقشه هایش مردم ما را نمی شناسد، گفت: دیدید در سال 88 اشتباه کردند و این قیام را شروع کردند و کار را به جاهایی بردند که فکر می کردند خیلی تنگ است. و جاهای حساس درست بود، اما ناگهان جنبش اجتماعی 9 دی همه را شگفت زده کرد، این قدرت مردم، اسلام و روستاست.

این مسئول با بیان اینکه چه تقارن قابل توجهی است که ایام حماسه 9 دی مصادف با سالروز شهادت سردار دلا حاج قاسم عزیز است، تصریح کرد: این تقارن بسیار زیاد است. وی گفت: مردم عزیز ما در 18 دی سالروز حماسه ولایت را گرامی می دارند و در 22 دی ماه در سالروز شهادت شهدای مقاومت با یاد و نام حاج قاسم عزیز نورانی دلشان می درخشد.

نق زاد افزود: 18 دی ماه روز روشنگری است و اگر خداوند بخواهد در روز قیامت مردی از زمان ما به ما احتجاج کند قطعا یکی از بارزترین گواهان و شواهد الهی وجود نازنین حاج قاسم عزیز است. ، که نماد و اسطوره روشنگری است. و ولایت در زمان ما.

وی با بیان اینکه اجتماع امروز مردم در اقصی نقاط کشور علاوه بر گرامیداشت حماسه 18 دی، پیام استکبار جهانی و توسعه منطقه ای را نیز در بر دارد، اظهار داشت: در این تجمع مردمی در اقصی نقاط کشور، حماسه 18 دی را نیز به همراه دارد. وی خاطرنشان کرد: شنیده‌ایم که رژیم غیرقانونی آغشته به خون پاک کودکان و مردم فلسطین دست به کارهایی می‌زند که با توانایی‌هایش تناسبی ندارد. رهبران این رژیم و حامیان آن در نیویورک به خوبی می دانند که امروز جایی برای عرض بدن ندارند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این رژیم از سوراخ آب گنبد به اصطلاح آهنی خود به اندازه کافی لو رفته است و امروز بهتر از هرکسی می داند که چقدر آسیب پذیر است.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز کسانی که واقعیت های بین المللی را نه با ادعا، بلکه با واقعیات ارزیابی می کنند، به خوبی می دانند که تهدیدات رژیم صهیونیستی برای تحت الشعاع قرار دادن روند مذاکرات هسته ای، گستاخی بیشتری دارد.

نقزاد اذعان داشت: یک جمله دیگر به سربازان استکبار کت و شلواری بگویم، مذاکرات وین فرصتی است که جمهوری اسلامی به شما داده تا اشتباهات قبلی خود را اصلاح کنید و به تعهدات انجام نشده خود بازگردید. شما هر گلوله ای که داشتید شلیک کردید و هر تحریمی که می توانستید اعمال کردید و دیدید که نتوانستید به اهداف از پیش تعیین شده خود که فروپاشی صفوف متراکم این ملت بود، برسید.

وی افزود: از این تجربه تاریخی درس بگیرید و با پذیرش شکست پیش نویس تحریم ها، به تعهدات نهایی خود برای رفع تحریم ها بازگردید. در غیر این صورت ملت ایران با ایمان به خداوند متعال و راهی که برای استقلال و خودکفایی انتخاب کرده است، قله های موفقیت را به هم پیوند خواهد داد.» پس از دیگری فتح خواهد کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آینده متعلق به ملت ماست و این آینده درخشان با همت جوانان متخصص و ولایی ما ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید