18 استان کشور درگیر سیل هستند

18 استان کشور درگیر سیل هستند

روز جدید رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 18 استان کشور درگیر سیل شدند، گفت: هموطنان تا 19 مردادماه از حضور در جوار رودخانه ها و مناطق کوهستانی خودداری کنند.

پیرحسین کولیوند در حاشیه بازدید از منطقه سیل زده تهران گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی و گزارش های ارسالی از سراسر کشور، 18 استان کشور درگیر سیل هستند.

وی گفت: استان های سیستان و بلوچستان، اصفهان، کوگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، سمنان، البرز، قزوین، قم، تهران، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی، هرمزگان و خوزستان استانی سیل زده است و خدمات هلال احمر برای مقابله با سیل و کمک به همشهریان ادامه دارد.

کولیوند بیان کرد: تاکنون امدادگران و نجاتگران هلال احمر در استان های مختلف خدمات مختلفی از جمله امدادرسانی، اسکان و غذای اضطراری برای هموطنان خود در مناطق سیل زده ارائه کرده اند و این خدمات ادامه خواهد داشت و تمامی نیروهای عملیاتی هلال احمر در آماده باش هستند. آنها کامل هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر به مردم توصیه کرد و گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی شدید تا روز دوشنبه 19 مردادماه از همه هموطنان می خواهیم از قرار گرفتن در حریم رودخانه ها و مسیل های آبگرفته خودداری کرده و در اماکن خودداری کنند. کوهها.

دیدگاهتان را بنویسید