18 درصد از جمعیت سرپل ذهاب نوبت سوم واکسن تاج را دریافت کردند

ساعت: 17:41
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798927

محسن مرادی گفت: در نوبت اول 96 درصد، در نوبت دوم 82 درصد و در نوبت سوم 18 درصد از جمعیت سرپل ذهاب واکسینه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار دراز بازی از رنگ آبی تاج در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و گفت: برای اولین بار 96 درصد در شهرستان، 82 درصد برای بار دوم و 18 درصد. % برای سومین بار واکسن تاج را دریافت کرد.

وی افزود: تعداد کل نمونه های استفاده شده از ابتدا 9200 مورد و تعداد کل موارد مثبت 3956 مورد است که از این تعداد 2232 مورد سرپایی مثبت و 1724 مورد بستری مثبت است.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: وضعیت بیماران بستری در حال حاضر صفر است، تعداد بستری ها در چند روز اخیر کم بوده و وضعیت خوب است.

مرادی ادامه داد: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تاکنون 12 مورد بیماری آمیکرون در کرمانشاه شناسایی شده است و این یک نگرانی جدی برای همه استان ها و هموطنان است.

وی گفت: قطعا شهرستان سرپل ذهاب با این مشکل اقبالی نخواهد داشت و احتمال دارد در روزهای آینده موارد مثبت آزمایش افزایش یابد.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: بر اساس گزارش های موجود از بیماران مبتلا به آمیکرون، مواردی از بستری شدن در بین آنها مشاهده شده است.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمع و دریافت نوبت دوم و سوم واکسیناسیون برای ایمنی بیشتر مواردی است که نیازمند توجه بیشتر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید