18 میلیارد + 100 هزار دلار در کمیته ملی پارالمپیک بودجه داریم / من یک ورزشکار هستم


ساعت: 13:05
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917642

رئیس سابق کمیته ملی پارالمپیک گفت: 18 میلیارد + 100 هزار دلار در کمیته ملی پارالمپیک بودجه داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انتخابات کمیته ملی پارالمپیک امروز برگزار شد که در پایان با رای اعضای مجمع، غفور کارگری به عنوان جانشین محمود خسروی وفا انتخاب شد.

محمود خسرویوا رئیس سابق کمیته پارالمپیک درباره انتخابات گفت: سه ماه پیش زمان برگزاری انتخابات را اعلام کرده بودیم و خوشحالیم که بالاخره یک انتخابات سالم و صمیمانه برگزار شد که بسیار نزدیک بود و در نهایت خوشحالیم که یک تیم بسیار خوب مسئولیت مدیریت را بر عهده دارد. کمیته ملی پارالمپیک باعث شد دیگر نگران پارالمپیک و آینده آن نباشند.

وی افزود: رسانه ها نقش مهمی در ارائه بازی های پارالمپیک داشته اند و امیدوارم از این پس بتوانیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم و از جامعه پارالمپیک طلب بخشش و برای تیم جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شاهد باشیم. درخشش همه ورزشکاران به ویژه ورزشکاران پارالمپیک.

خسروی وفا با اشاره به مشکلات مالی حوزه ورزش به ویژه پارالمپیک گفت: همیشه گفته ام که ورزش در کشور ما مشکل مالی ندارد و اگر بتوانیم هزینه های حاشیه ای را به خوبی مدیریت کنیم می توانیم از هزینه ها عبور کنیم. باید همین الان بتوانیم خریدهای مربوط به بازی های آسیایی سال آینده را انجام دهیم. در حال حاضر 18 میلیارد برای امور جاری کمیته و همچنین 100 هزار دلار در حساب ارزی برای بازی های آسیایی و هزینه های آن در نظر گرفته ایم و خوشبختانه دغدغه مالی نداریم. من یک کارمند ورزشی هستم.

دیدگاهتان را بنویسید