180 روستای لرستان از طریق آب انبارها آبرسانی می شود


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883742

کرموند با بیان اینکه 180 روستای لرستان از مخازن آبرسانی می شود گفت: 2 هزار و 500 انشعاب غیرمجاز در چهار ماهه امسال شناسایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید کرموند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با گرم شدن هوا تعداد روستاهایی که از آب انبارها آبرسانی می شوند افزایش یافته است و در حال حاضر 180 روستای استان از آب انبارها آبرسانی می شوند و اکثر آنها. از روستاهایی که از آب انبارها آبرسانی می شود روستاهای نورآباد است و این یک دختر است.

وی با اشاره به افزایش مصرف آب افزود: میزان مصرف آب در تیرماه 10 درصد افزایش یافت اما پیش بینی می شود این میزان مصرف 12 درصد افزایش یابد، بنابراین لازم است مشترکان به فکر مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب باشند. مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در دستور کار قرار دارد، شناسایی انشعابات بلاتکلیف است و در چهار ماهه امسال دو هزار و 500 انشعاب بلاتکلیف شناسایی شده است.

کرموند گفت: از این تعداد 1700 انشعاب شهری و 800 انشعاب در روستاها است که متاسفانه در روستاها بیشتر از آب شرب برای کشاورزی و باغات استفاده می کنند که در صورت مشاهده به مراجع قضایی معرفی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید