182 پروژه توزیع برق استان مرکزی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمود محمودی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در جمع خبرنگاران از افتتاح 182 پروژه توزیع برق به ارزش 214 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: 43 پروژه برق رسانی در شهرستان اراک، 8 پروژه در آشتیان، 34 پروژه در شهرستان اراک. تفرش، 10 پروژه در خمین. 12 پروژه در کامیجان در مناطق مختلف استان در حال بهره برداری است.

وی بهسازی شبکه های روستایی در قالب طرح بهارستان، اصلاح خطوط فیدر پست های 6 و 8 اراک، احداث خروجی پست 63 کیلوولت دودک در دیلیجان و شهید والنژاد و همچنین اصلاح و اصلاح را برشمرد. احداث 650 کیلومتر شبکه با فشار کم و متوسط ​​در نقاط مختلف استان از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

محمودی طرح جهادی نصب و اصلاح 18 هزار دستگاه روشنایی معابر، نصب، اصلاح و بهینه سازی 365 نردبان هوایی، نصب و جابجایی 4 هزار و 700 نردبان در نقاط مختلف استان را از دیگر طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت برشمرد.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان فعالیت ها و اقدامات دولتمردان دانست و تصریح کرد: مردم باید با فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم آشنا شوند.

محمودی هدف از افتتاح این پروژه ها را افزایش رضایت مشتریان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تامین برق پایدار و مطمئن و بهره وری اقتصادی می داند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید