2 چهره سرشناس پرسپولیس از گزینه های تیم ملی کنار گذاشته شدند

2 چهره سرشناس پرسپولیس از گزینه های تیم ملی کنار گذاشته شدند

مهدی تاج این روزها دچار دردسر بزرگی شده است. پایگاه اجتماعی او قوی نیست و از طرفی مشکلات زیادی پیش روی رئیس فدراسیون فوتبال است. بنابراین اطلاق اصطلاح برزخ برای این حالات ممکن است اغراق نباشد.

رئیس فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد که به دلیل تحریم ها و مشکلاتی از این دست امکان حضور مربی خارجی در تیم ملی وجود ندارد و مالک بعدی این نیمکت یکی از مربیان بومی خواهد بود. مشکل اما این است که هیچ گزینه ایرانی واجد شرایطی برای هدایت تیم ملی وجود ندارد.

جواد نکونام که قرار بود از ابتدا جانشین کارلوس کی روش شود و هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، در حال حاضر کیلومترها با آن جایگاه فاصله دارد. نتایج نکو در فولاد به گونه ای نیست که افکار عمومی بتواند به این سطح ارتقا یابد. در مورد امیر گالنووی نیز همین وضعیت وجود دارد. سرمربی گل گهر که این هفته یک باخت سنگین دیگر مقابل سپاهان متحمل شد و از آخرین موفقیت چشمگیرش سال ها می گذرد.

از طرفی انتظارات علی دایی و یحیی گل محمدی روی نیمکت تیم ملی چندان واقعی نیست، همچنین مجیدی در اتحاد کلبا فراز و نشیب های زیادی داشت و حتی اگر اینطور هم نبود فقط به دست می آوردند. نیمکت تیم ملی برای یک قهرمانی در لیگ. ، اقدامی بحث برانگیز محسوب می شود. بنابراین در مجموع معلوم نیست چه فکری در سر مسئولان از فدراسیون فوتبال است. طبیعتاً اگر با اقبال افکار عمومی، انتخاب نادرستی صورت گیرد، مشکلات فدراسیون در آینده دو چندان می شود.

مهدی تاج بالاخره باید بین گزینه های شکست خورده یکی را انتخاب کند؟

دیدگاهتان را بنویسید