2 گزینه جدید برای نیمکت استقلال

2 گزینه جدید برای نیمکت استقلال

روند جذب سرمربی جدید استقلال برای هواداران این تیم به داستانی طولانی تبدیل شده است. جدایی فرهاد مجیدی برای هواداران این تیم شوکه کننده بود و مدیران باشگاه در نهایت سعی کردند یکی از گزینه های متعدد را برای نشستن روی نیمکت آبی ها انتخاب کنند.

جواد نکونام انتخاب اول مصطفی آجورلو بود که در نهایت تصمیم گرفت در تیمش بماند و پیشنهاد استقلال را رد کرد. رضا عنایتی نیز جلسه ای با مدیران باشگاه داشته و هنوز مشخص نیست که غفلت آجورلو در خصوص حضور مربی هواداران فصل قبل در مقر آبی ها چه خواهد بود.

اما فشار و اعتراض هواداران استقلال، مدیران این باشگاه را مجبور به انتخاب گزینه دیگری کرد. مذاکرات از چند روز پیش با چند مربی آغاز شد که از سوی میانجیگران مختلف معرفی شدند و نامه های مختلفی درباره نیمکت این تیم شنیده شد که از هم اکنون چند مربی از ترکیه به عنوان جدی ترین گزینه استقلال حکایت دارند.

ارتغرل ساغلام معروف ترین نوع آجورلو است
سرمربی فعلی تراکتورسازی که پس از پایان قراردادش با تبریز همچنان در شرایط نامناسبی با این تیم به سر می برد یکی از گزینه های آبی هاست. در واقع خود آجورلو در زمان رانندگی تراکتورسازی پای محکم خود را به فوتبال ایران باز کرد و رابطه بسیار خوبی با این مربی ترکیه ای دارد.

ساغلام که سابقه هدایت تیم های بزرگ ترکیه مانند کایسری اسپور و بشیکتاش را در کارنامه دارد، پس از جدایی از تراکتورسازی از سامسون اسپور جدا شد و سپس در لیگ گذشته به فوتبال ایران بازگشت و در 10 بازی اخیر این تیم را در تبریز برعهده گرفت. .

سرمربی سابق تیم ملی ترکیه رادار استقلال
ارسون جانال نام شناخته شده دیگری است که گفته می شود در لیست مدیران استقلال قرار دارد. او آخرین بار در سال 2004 هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده داشت و آخرین بار روی نیمکت آنتالیا اسپور نشست و در نهایت مهرماه سال گذشته از این تیم جدا شد و نوری آهین به عنوان مربی جایگزین او شد.

ارسون جانال نیز در سه مرحله مختلف ترابزون اسپور و در دو مرحله فنرباغچه را هدایت می کند. او در سال 2014 با فنرباغچه قهرمان سوپرلیگ ترکیه شد که تنها دستاورد سرمربی ترکیه ای است.

جواب رد گونش گونش معروف به استقلال
قطعا شنول گونش در کنار فاتح تریم، معروف ترین نامه مربیان ترک در فوتبال ایران است. نام گونش که بازی های او در تیم ملی ترکیه در اذهان فوتبالدوستان ثبت شده بود نیز در لیست مصطفی آجورلو قرار داشت اما این مربی پیشنهاد آبی ها را رد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید