2 باخمن نماد غیرت مذهبی و استقامت مردم ارومیه است

ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802492

حجت الاسلام قریشی گفت: 2 بخمن نماد حسادت دینی و ایستادگی مردم این خطه از کشور است و باید در جامعه زنده نگه داشته شود و نسل به نسل منتقل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 2 بهمن در مسجد جامع ارومیه اظهار داشت: این نیز آغاز مبارزه مسلحانه برای اولین بار در کشور ارومیه

وی ادامه داد: 2 بچمن یکی از ایام الله است که به رهبری مرحوم حسنی و مقابله با مزدوران نظام صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باخمن دوم باید به درستی در جامعه تبیین شود و این موضوع به نسل های آینده منتقل شود تا جوانان به این رشادت واقف باشند. “

حجت الاسلام والمسلمین قریش گفت: باید توجه داشت آن دسته از افرادی که برای انقلاب قیام کردند و جنگیدند از جایگاه والایی برخوردارند و باید از آنها قدردانی کرد.

وی گفت: این ایام خدا باید در جامعه به درستی تبیین شود، زیرا این حماسه بزرگی است و باید به درستی بیان و در تاریخ ثبت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: 11 بهمن نماد حسادت دینی و استقامت است و باید در جامعه زنده نگه داشته شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ارومیه و مسجد جامع کانون انقلابیون کشور بود.

سردار مسعود هورام نیا گفت: این حماسه باید توسط مردم زنده نگه داشته شود و به نسل های آینده منتقل شود تا همه بدانند مردم پشتیبان این نظام و انقلاب هستند و حضور مردم باید همچنان فعال باشد.

وی ادامه داد: حماسه باخمن 2 نقطه عطف و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید قدردان این ایام باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید