2 بازیکن در لیست خرید فرهاد مجیدی برای استقلال

فرهاد مجیدی موفق شد نیم فصل اول را با استقلال به عنوان رهبر لیگ برتر سپری کند. تیم او البته از هفته شانزدهم به دلیل بیماری بازیکنان این دیدار را انجام نداد اما بدون این دیدار به لطف تفاضل گل خوب همچنان در صدر قرار دارد.

استقلال تلاش می کند تا جایی که ممکن است برتری خود را در نیم فصل حفظ کند، بنابراین می خواهد بازیکنان جدیدی بخرد تا تیمش نسبت به نیم فصل اول قدرتمندتر شود. اگرچه فرهاد مجیدی گفته است که 4 بازیکن جدید می‌خواهد، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر 2 بازیکن جدید به اضافه یک بازیکن جدید در لیست فرهاد وجود دارد.

اولین بازیکن این لیست صالح حردانی، مدافع راست باشگاه فولاد است.

مجیدی در ابتدای فصل این بازیکن را برای استقلال می خواست و این روزها نام صالح همچنان در لیست استقلال قرار دارد. با این حال جواد نکونام سرمربی فولاد گفت که برای بازی در آسیا به این بازیکن نیاز دارد و در این مدت علاقه ای به شکست مقابل حردانی ندارد. این موضوع بحث برانگیز است اما گفته می شود استقلالی ها به جذب این بازیکن نزدیک شده اند.

یکی دیگر از بازیکنانی که نامش در لیست خرید فرهاد مجیدی به چشم می خورد، علی کریمی، هافبک سابق همین باشگاه است. کریمی که فصل گذشته را در قطر سپری کرد، از ابتدای فصل در تیم کایسری اسپور ترکیه حضور داشت اما در تمرینات مصدوم شد و قسمت اول فصل را از دست داد. شایعه شده است که او در نیم فصل دوم برای کایسری بازی خواهد کرد. اما فرهاد مجیدی قصد دارد با حذف آرش رضاوند در نهایت از لیست استقلال، علی کریمی را به خدمت بگیرد. البته با حضور درخشان مهدی مهدی پور و تمرین نیمکت نشینی زبیر نیک نفس و روزبه چشمی، علی کریمی در پست هافبک دفاعی خریداری نخواهد شد و فرهاد قصد دارد از او به عنوان هافبک بازیساز استفاده کند.

گفته می شود در لیست خرید فرهاد مجیدی برای استقلال یک هافبک خارجی هم دیده می شود اما شرایط برای جذب او چندان ساده به نظر نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید