2 ساعت قبل از بازی گفتند کارت بازی حردانی صادر نشده / اگر چیزی نگفتیم دلیل نمی شود مشکلی نداشته باشیم.


ساعت: 20:16
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807176

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مهمترین عامل موفقیت تیم بازیکنان هستند و من خوشحالم که چنین بازیکنانی دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان گفت: بازی بسیار خوب و پرنشاطی برگزار شد. من به بازیکنانم افتخار می کنم که با تمام وجود بازی کردند. با وجود همه مشکلات، بازیکنان خیلی خوب بازی کردند. دو هفته تمرین نکردیم و شرایط بدنی بازیکنان خوب نبود اما با تمام وجود بازی کردند.

وی گفت: ما مشکلاتی داریم که نمی‌خواهم آنها را اینجا حل کنیم، اما امیدوارم در آینده حل شود. برای تداوم این روند باید مشکلات حل شود. دو ساعت قبل از بازی گفتند که کارت بازی صالح حردانی صادر نشده است و دلیل آن را نمی دانم.

مجیدی درباره مشکلات تیمش در این دیدار گفت: تیم من 2 هفته است که تمرین نکرده و هر 4 روز یک بار بازی می کنیم. من از آن آگاه بودم. سعی کردم از اکثر بازیکنان استفاده کنم. پیکان هم دفاع و بسته بازی کرد اما بچه های ما خیلی خوب بازی کردند.

سرمربی استقلال در تشریح مشکلات این باشگاه گفت: مشکلات ما در خانواده است و ترجیح می دهم اینجا مطرح نکنم با درایتی که از آقای آجورلو دارم می دانم که مشکلات می تواند. حل شده. اگر چیزی نگوییم، دلیلی ندارد که مشکلی نداشته باشیم.

وی در پایان گفت: باید به چمن نامناسب عادت کنیم اما چمن ورزشگاه اکباتان بهتر از سایر زمین ها بود. مهمترین عامل برای موفقیت یک تیم، خود بازیکنان هستند. از داشتن چنین بازیکنانی خوشحالم. عامل دوم مدیریت آقای آجورلوست اما من سهم بیشتری به بازیکنان می دهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید