2 مهاجم لیگ برتری در لیست خرید پرسپولیس

پرسپولیس قصد دارد در همان پنجره نقل و انتقالاتی چند بازیکن به تیمش اضافه کند. این تیم به بازیکنانی مانند دروازه بان، هافبک و مهاجم نیاز داشت اما به نظر می رسید تمرکز اصلی یحیی گل محمدی روی خط حمله بود.

سرمربی پرسپولیس مدت هاست به دنبال یک خارجی برای خط حمله تیمش است. به تازگی شایعه شده است که یحیی نظاره گر بازیکنان دسته پایین برزیل برای حضور در پرسپولیس است. البته بحث حضور مهاجمان مطرح هلندی هم مطرح است. در کنار این موارد اما به نظر می رسد پرسپولیس دو مهاجم لیگ برتری را زیر ذره بین برده است تا در صورت امکان زمستان امسال آنها را جذب کند. اولین نفر پیمان بابای مهاجم باشگاه تراکتورسازی است. پیمان پیش از این در لیست خرید پرسپولیس قرار داشت اما خانواده تبریزی مانع انتقال او به پرسپولیس شدند.

یکی دیگر از بازیکنانی که اخیرا به لیست خرید پرسپولیس اضافه شده است، علیرضا کوشکی، بازیکن هجومی پیکان است. کوشکی همان بازیکنی است که برای حامد لاک پنالتی گرفت و دروازه پرسپولیس را به زیبایی باز کرد. پیش از این شایعه شده بود که کوشکی گزینه خرید فرهاد مجیدی در استقلال نیز بوده است اما به نظر می رسد با توجه به موقعیت هجومی پرسپولیس، احتمال حضور کوشکی در پرسپولیس بیشتر از استقلال است.

دیدگاهتان را بنویسید