2 پسر پس از قرار آنلاین به یک دختر جوان تجاوز کردند

متهم که دو پسر جوان هستند با کشاندن دختری به باغ او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

2 پسر پس از قرار ملاقات آنلاین به یک دختر جوان حمله کردند

یک سال پیش دختر 19 ساله ای به نام ماخنوش به پلیس مراجعه کرد و شکایت وحشتناکی کرد. وی که مدعی است مورد آزار دو پسر جوان قرار گرفته است، گفت: چند هفته پیش در فضای مجازی با پسر 21 ساله ای به نام شهرام آشنا شدم. چند بار تلفنی صحبت کردیم و جلساتی ترتیب دادیم. او به من علاقه نشان داد و گفت که عاشق من شده است.

وی ادامه داد: مدتی گذشت تا اینکه یک روز شهرام مرا به مهمانی باغ یکی از دوستانش دعوت کرد. دعوتش را پذیرفتم و ساعت پنج شب به دنبالم تا باغ ورامین رفت. وقتی به آنجا رسیدیم کسی در باغ نبود و من مشکوک شدم. اما شهرام گفت که جشن در زیرزمین باغ برگزار می شود تا سروصدا مزاحم همسایه ها شود. با شهرام وارد ساختمان شدیم و دوستش شاهرخ را دیدم. آنجا متوجه شدم که تمام حرف های شهرام دروغ بوده و در دام او و دوستش افتاده ام. بلافاصله مورد حمله و آزار قرار گرفتم. هر چقدر التماس کردم فایده ای نداشت. آنها من را ضبط کردند و تهدید کردند که اگر چیزی به کسی بگویم، ویدیو را پخش می کنند و آبروی من را می برند.

دختر گریان گفت: یک ماه از این ماجرا گذشت و من آرام و تنها گریه می کردم که دوباره شهرام به من زنگ زد. او گفت که یک ویدیو از من دارد و من باید برای حفظ آبروم به او پول بدهم. من از این وضعیت به تنگ آمده ام و حالا آمده ام از او و دوستش که قصد سیاه نمایی از من دارند شکایت کنم.

با شکایت دختر جوان، پلیس به ردیابی دو پسر پرداخت و دو متهم را دستگیر کرد. آنها پشت میز دادگاه در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران ایستاده بودند.

در ابتدای جلسه دختر جوان در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: شهرام از اعتماد و احساسات من سوء استفاده کرد و با دوستش مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و از من عکس گرفت. من برای حفظ حیثیتم سکوت کردم، اما آنها دست از من بر نمی دارند و می خواهند مرا برای پول بیرون ببرند. بنابراین تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم. من برای هر دو متهم اشد مجازات می خواهم.

سپس دو متهم که با قرار وثیقه آزاد شده بودند، یکی یکی در جایگاه متهم قرار گرفتند و منکر اتهام شدند.

شهرام گفت: ماهنوش با من رابطه دوستانه برقرار کرد و با من به باغ آمد. ما او را مجبور نکردیم و تهدیدش نکردیم. به درخواست او با او تماس گرفتیم.

شاهرخ همچنین گفت ما هیچ فیلمی نساخته ایم که بتوانیم با آن اخاذی کنیم. با تعجب متوجه شدیم که مهنوش از ما شکایت کرده است. چون روابط دوستانه ای داشتیم. او به دروغ از ما شکایت کرد و مدعی شد که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد دادگاه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید