2 کشتی با 180 هزار لیتر سوخت قاچاق را در خلیج فارس توقیف کردند.


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891998

دیوان عالی استان هرمزگان از توقیف ۲ فروند کشتی حامل ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ میتبی گرمی رئیس دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی بوموسی، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی دو فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب های جنوبی این جزیره، اقدام به تصرف آنها کرد.

مجتبی قهرمانی بیان کرد: در بازرسی از این شناورها بیش از 180 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: 13 خدمه شناورهای مذکور نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

قهرمانی در ادامه بر هم افزایی بیشتر قوه قضائیه و نیروی دریایی سپاه برای برخورد بی رحمانه با قاچاق کالا و صیانت از اقتصاد کشور تاکید کرد و خاطرنشان کرد: این امر باید با تلاش مشترک قوه قضائیه و نیروی دریایی سپاه انجام شود و با انسداد مخفیگاه های قاچاقچیان موجب شد فضای روستا برای فعالیت های آنها ناامن است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین به عزم جدی همه نهادهای نظامی و دولتی برای پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از غارت بیت المال و اموال عمومی اشاره کرد و تاکید کرد: دستگاه قضایی استان با همکاری معتمدین و ضابطان اجرائی. راهبردی برای مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت دارد و با قاطعیت ادامه دارد و برای حفظ منافع و سرمایه ملت ایران لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید