2 یک خانم کارآفرین اهل میاندوآبی که مکمل غذای کودک تولید می کرد

ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795032

فرماندار میاندوآب گفت: دو بانوی مبتکر و توانمند میاندوآبی برای اولین بار در آذربایجان غربی موفق به تولید انواع مکمل های غذایی کودک و فرآورده های فرآوری شده از غلات و حبوبات شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ؛ حسام شیرازه محبت در حاشیه بازدید از این کارخانه فرآوری غلات برای مقابله با مشکلات و کمک به واحدهای تولیدی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: 2 بانوی خلاق و کارآفرینان میاندوآبی با برنامه ریزی مناسب و اجرای پتانسیل های بالقوه خود برای استفاده از ظرفیت های موجود منطقه، موفق شدند برای اولین بار در آذربایجان غربی واحد تولید مکمل های غذایی کودک و فرآورده های فرآوری شده با نشان سیب سلامت را تاسیس کنند.

فرماندار میاندوآب افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 200 متر مربع راه اندازی و با صرف 2 میلیارد ریال اعتبار زمینه اشتغال 8 نفر را به صورت مستقیم و 16 نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم کرد.

وی بیان کرد: مواد اولیه مورد نیاز این واحد تولیدی نیز در خود شهرستان تولید می شود و گام مثبتی در حمایت از کشاورزان منطقه خواهد بود.

شیرازه محبت با اشاره به تمرکز مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید گفت: برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدیدها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: واحد تولیدی خواهران صادقی نیز با توجه به تنوع محصولات و عملکرد موفق در تولید و عرضه نیازمند توسعه محل فعالیت خود است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی با مشکلاتی از جمله کمبود اعتبار و تامین زمین برای راه اندازی کارخانه مواجه است، گفت: اقداماتی برای رفع مشکلات این واحد تولیدی انجام شده است که امیدواریم با همکاری جهاد کشاورزی انجام شود. ، صنعت، معدن و تجارت و سایر ارگان های ذیربط «در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید.

دیدگاهتان را بنویسید