20 فروردین آخرین مهلت ارسال آثار برای جشنواره قدمت عشق یزد


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819112

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد از تمدید آثار به دبیرخانه اولین جشنواره هنری رسانه ای قدمت عشق تا 20 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمد پارسایان رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه اولین جشنواره رسانه ای هنری قدمت عشق تا 20 فروردین ماه خبر داد و گفت: آثار رسانه ای این جشنواره روز هنر است. انقلاب اسلامی تمدید شد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره این جشنواره به صورت پایلوت در یزد، گفت: در این دوره برای اولین بار علاوه بر آثار هنرمندان در فریضه نماز، بخش رسانه ای را نیز در نظر گرفتیم. جشنواره ای برای ایجاد ارتباط شاد بین هنر و رسانه.

پارسائیان گفت: با توجه به در پیش بودن روز هنر انقلاب اسلامی که با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی همراه است و همچنین برای گرد هم آوردن همه آثار فاخر رسانه هنری، 5 روز دیگر به این مراسم اضافه شد. مسئولان عالی رتبه از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را خواهند برد تا شاهد حضور همه اقوام در این جشنواره باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان در پایان یادآور شد: نخستین جشنواره رسانه ای هنری قدمت عشق 30 فروردین مصادف با میلاد مکرر امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان می دهد.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید