2000 دانش آموز از آثار تاریخی شمال غرب کشور بازدید کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، حجت الله نریمانی گفت: مرحله دوم اعزام کاروان های راهیان نور در استان از اول مردادماه آغاز شده و تاکنون 600 دانش آموز پسر به سایت های یادمان های شمال غرب واقع در شهرستان های مریوان، سروآباد و سروآباد اعزام شده اند. بانه.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در این مرحله که تا سوم مردادماه ادامه خواهد داشت، یک هزار و 800 دانش آموز پسر در قالب 12 کاروان به این مناطق اعزام می شوند، افزود: دانش آموزان در این اردو از بقاع متبرکه اعزام می شوند. حفاظت به مدت 2 روز از این سه شهر دیدن می کنند.

معاون فرهنگی و تربیتی کردستان تصریح کرد: مرحله اول بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی همزمان با آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی برگزار شد و 4 هزار دانش آموز و دانش آموز از طریق کانال راهیان نور و در این اردوی مجازی شرکت کردند. شبکه شاد ساختند

نریمانی ادامه داد: مرحله سوم اردوی راهیان نور نیز از اسفندماه امسال آغاز شده و تا فروردین سال آینده ادامه دارد و در قالب آن دانش آموزان و دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی دانش آموزان با حماسه های دوران دفاع مقدس، آشنایی آنان با یادمان ها و ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم اعلام کرد. دوره دفاعی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید