2022 با چالش های مهمی روبرو هستیم / سه رویداد مهم از مسابقات جهانی داریم

ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802154

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به اینکه والیبال دارای سه رویداد مهم از جام جهانی 2022 است، گفت: همه چیز طوری طراحی شده است که یک سال بدون وقفه در والیبال و والیبال ساحلی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر آری گراسا با اشاره به برنامه های فدراسیون جهانی والیبال برای سال 2022 گفت: همچنان در سال جدید با چالش های قابل توجهی روبرو هستیم. با این حال، من سرشار از امید و خوش بینی هستم که امسال سال شگفت انگیزی برای ورزش و جنبش المپیک خواهد بود.

وی گفت: والیبال برای رویارویی با هر چالشی که با آن روبرو هستیم، بهتر از همیشه آماده است. ما می دانیم که چگونه بدون تردید سازگار شویم و انعطاف پذیر بمانیم.” در نهایت، ما می توانیم شادی ورزشی را برای هواداران در سراسر جهان به ارمغان بیاوریم و در عین حال از سلامت و رفاه همه درگیران اطمینان حاصل کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: سال 2022 سال بسیار ویژه ای برای والیبال و به ویژه والیبال ساحلی است. از مسابقات جهانی والیبال مردان و زنان و والیبال ساحلی گرفته تا فرمت به روز شده لیگ ملت‌های والیبال (VNL) و تور ساحلی کاملاً جدید پرو، 2022 یک جشنواره والیبال در تمام طول سال خواهد بود. بی شک شاهد اکشن های هیجان انگیز، شاهکارهای دیدنی برتری ورزشی و ظهور قهرمانان قدیمی و جدید خواهیم بود.

وی در ادامه با بیان اینکه هرگز در تاریخ خود سه دوره مسابقات جهانی والیبال را در یک سال برگزار نکرده است، افزود: امسال ابتدا مسابقات جهانی والیبال ساحلی را خواهیم داشت که از 7 تا 19 خردادماه (17 تا 26 خردادماه) برگزار می شود. ) در شهر زیبا «رم در ایتالیا برگزار می شود.

گراسا گفت: دو ماه پس از تاج گذاری قهرمانان والیبال ساحلی، خانواده والیبال این فرصت را خواهند داشت تا در مسابقات جهانی والیبال مردان روسیه شرکت کنند. هرگز نسخه ای با چنین جغرافیای وسیعی در تاریخ این رویداد وجود نداشته است.» با حضور والیبالیست هایی از سراسر روسیه، والیبال انرژی و شتابی را بی سابقه تجربه خواهد کرد. ما مطمئناً الهام بخش نسل بعدی والیبالیست ها و طرفداران در سراسر جهان خواهیم بود.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال همچنین به لیگ ملت ها در سال 2022 گفت: VNL وارد نسخه چهارم خود می شود. این فرمت به تیم ها، هواداران و تماشاگران اجازه می دهد تا از بهترین والیبال در 12 مکان منحصر به فرد در سراسر جهان لذت ببرند و در عین حال باعث کاهش سفر و فرصت برای فعالیت های تبلیغاتی طولانی تر و فعال کردن هواداران می شود.

وی در پایان گفت: والیبال به صورت انفرادی وجود ندارد و ما به تنهایی با چالش روبرو نیستیم. ما در کنار جنبش المپیک و جامعه ورزش جهانی ایستاده‌ایم و آماده هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که ورزش نقش خود را در مبارزه مداوم علیه COVID-19 و پیامدهای آن ایفا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید