213000 خودرو تبدیل به وضعیت موجود/ ظرفیت توزیع CNG به 30 تا 34 میلیون لیتر در روز افزایش یافت.


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896938

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه 213 هزار خودرو بر اساس مصوبه شورای اقتصاد تبدیل شده است، گفت: با راه اندازی سامانه تبدیل خودروهای بنزینی به گاز و افزایش جایگاه های کارمزد CNG. ، تسهیلاتی در این منطقه ساخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی وزارت نفت، جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به اینکه 213 هزار خودرو در قالب مصوبه شورای اقتصاد تبدیل شده است، گفت: با راه اندازی سامانه تبدیل خودروهای بنزینی در خودروهای گازسوز و افزایش هزینه، جایگاه‌های تحویل CNG تسهیل شده در این منطقه احداث شده است.

وی با تاکید بر اینکه 20 درصد ظرفیت CNG مغفول مانده است، گفت: 28 تا 30 میلیون لیتر معادل ظرفیت بنزین در بخش CNG ایجاد شده است و برای افزایش این ظرفیت باید جایگاه‌های تحویل CNG فعال و بخشی از جایگاه‌ها متعلق به تعدادی باشد. متولیان امر با ابلاغ شرکت ملی صدا و سیما به سرعت ساماندهی و فعال خواهند شد تا بتوانیم ظرفیت توزیع CNG را به 30 تا 34 میلیون لیتر معادل بنزین در روز برسانیم.

سالاری بیان کرد: هدف ما توسعه ناوگان CNG از خودروهای سبک به خودروهای دیزلی و سنگین است و این موضوع در حال پیگیری است و همچنین تفاهم نامه هایی با شرکت های دانش بنیان در این زمینه و همچنین مخازن کامپوزیت خواهیم داشت. کمک به توسعه ناوگان CNG

دیدگاهتان را بنویسید