22 بخمن، نمایش، اقتدار، انسجام و اتحاد ملت ایران


زمان: 09:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807511

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بخمن سرآغاز اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی بود که برای همیشه در تاریخ ثبت شده است و امسال حضور باشکوه مردم ورق دیگری در این خدمت افتخار

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، روزی به بزرگداشت انقلاب، چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، انقلابی که جهان را تکان داد و معجزه قرن نامیده شد، باقی نمانده است.

انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 57 به رهبری خمینی کبیر جهان را تکان داد و مردم ایران را از روزگار سخت و خفقان و ظلم و ظلم و ستم و اوج محرومیت و سلطه استکبار و استبداد بیرون آورد و طعم آزادی و استقلال را به مردم ایران اسلامی چشاند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بخمن سرآغاز اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی بود که برای همیشه در تاریخ ثبت شده و امروز با گذشت 43 سال از این روز تاریخی همچنان مردم به دنبال آرمان های خود هستند. این انقلاب اسلامی و خواهند بود.


22 بهمن اراده شکست ناپذیر ملت ایران را به جهانیان نشان داد

در همین راستا نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار ما، پیروزی انقلاب را نقطه عطفی بزرگ در تاریخ ملت شریف ایران دانست و در کنار آن خیر، گفت: و رهبری الهی می توانند اراده ای شکست ناپذیر در دنیا برای رسیدن به آرمان های خود داشته باشند و این اراده را به جهانیان نشان داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عسگر مدت ها پیش گفته بود: در 22 بهمن 57 عریضه های سلسله های شاهنشاهی برای چندین قرن به نام دین مقدس اسلام به حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار اسلام پاره شد. جمهوری.

وی با بیان اینکه معجزه انقلاب اسلامی همچنان در حال وقوع بود، افزود: در واقع انقلاب اسلامی پیام دلگرمی و امیدواری برای مظلومان جهان داشت.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: پیام انقلاب به دشمنان این بود که اگر ما پافشاری کنیم بالاترین نیروهای آشکار دنیا هم نمی توانند با ما مقابله کنند.


باخمن 31 اسفند، نشان از اتحاد و همبستگی ملت ایران

امام جمعه میاندوآب نیز در این خصوص با بیان اینکه 22 بهمن روز ملت ایران اسلامی است، گفت: 22 بهمن متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران و حضور هر یک از جناح ها و احزاب در راهپیمایی و یادواره است. برگزاری مراسم در این روز گامی در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: خدای ناکرده امسال 22 بهمن، 22 بهمن دیدنی خواهیم داشت و همه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی خودرویی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار و اقتدار ایران اسلامی در جهان شناخته شده است، افزود: دشمن 43 سال است که به دنبال دشمنی و توطئه است، اما به برکت قدرت الهی و بصیرت انسانی، نه بر اثر اقدامات خود موفق شده است. دشمنی.”

امام جمعه میاندوآب گفت: اقتدار انقلاب اسلامی در سایه حضور همه آحاد جامعه در راهپیمایی باخمن افزایش می یابد.


22 بخمن، روز بزرگداشت عزت و اقتدار ایران اسلامی

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه علیرغم همه توطئه ها و اقدامات خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن سال جاری، اظهار داشت: با وجود همه اینها و توطئه ها و اقدامات خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی، در روز 22 بهمن ماه سال 97 در حال انجام است. چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و عزت و اقتدار ایران اسلامی را گرامی می داریم.

مهدی عیسی زاده افزود: امروز صلابت و عزت ایران اسلامی جهان را تحت الشعاع قرار داده و تحت تأثیر اهداف راهبردی ایران اسلامی از مدیترانه تا دریای سرخ قرار گرفته است و هیچ نیروی نظامی و سیاسی نمی تواند منکر این قدرت انقلاب و انقلاب شود. نظام اسلامی».

وی با بیان اینکه انقلاب و ملت ایران اسلامی در این چهار دهه به سلامت از همه دروازه ها و هزارتوهای سخت عبور کرده است، گفت: دشمنان، معاندین، خائنان و نفوذی ها در این چهار دهه تمام تلاش خود را به کار بسته اند. و افرادی استخدام شدند، اما صبور، نجیب و همیشه سر صحنه و قهرمان ایران اسلامی، به پشتوانه ولایت و به برکت رهبری فرزانه مقام معظم رهبری، همه گردنه های سخت را طی کردند. ; دست عوامل نفوذ و نفاق و دشمنان را قطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید