2400 ورزشکار تحت پوشش باشگاه سپاهان + عکس


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890552

مراسم معرفی تیم های ورزشی قهرمانی سپاهان در مرکز اصفهان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ مراسم معارفه رسمی کادر فنی، مدیریتی و اجرایی باشگاه ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در مرکز شهر اصفهان برگزار شد.

در این مراسم اعضای هیات مدیره باشگاه، محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان، مدیران، مربیان و بازیکنان این تیم حضور داشتند.


* 2 هزار و 400 ورزشکار تحت پوشش باشگاه سپاهان هستند

محمدرضا ساکات مدیرعامل باشگاه سپاهان در ابتدای این مراسم گفت: سپاهان اولین باشگاهی است که در رشته های مختلف بانوان و آقایان تیم دارد و رسالت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پرکردن اوقات فراغت، استعدادیابی و معرفی است. آنها به تیم های ملی

وی ادامه داد: 2400 ورزشکار تحت پوشش باشگاه سپاهان هستند و 93 تیم ورزشی داریم. سال گذشته 91 ورزشکار مرد و 57 ورزشکار زن در تیم های ملی حضور داشتند که آکادمی فوتبال، ورزش کارگری و تیم های ورزشی صنعت فولاد در این تیم ها حضور ندارند. باید یادآوری کنم که غول های تنیس و والیبال ما در حال حاضر از رقابت های کارگری روسیه برمی گردند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در راستای برنامه استراتژی چشم انداز باشگاه، الگوی ملی باشگاه داری حرفه ای و حضور مستمر در مسابقات کشوری و آسیایی این است که سال گذشته هندبال بانوان و آقایان توانستند سهمیه آسیایی را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت باشگاه سپاهان اعتلای نام اصفهان در ایران و جهان، ارتقای غرور ملی و توسعه سیستم حرفه ای باشگاه داری است. این مأموریت مبتنی بر ارزش های سازمانی ویژه باشگاه است که عبارتند از: ترویج جوانمردی، رفتار حرفه ای، احترام به هواداران، پیشکسوتان، همکاران و ورزشکاران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید