26 خرداد; زمان اعزام اولین نمازگزاران کرمانشاهی به سرزمین وحی است


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855885

سعید کریمی کو گفت: بر اساس برنامه زمان بندی، اولین گروه از حجاج استان کرمانشاه 26 خردادماه سال جاری به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید کریمیهو در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: طبق برنامه زمان بندی شده اولین گروه از زائران استان کرمانشاه 26 خرداد ماه سال جاری به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این گروه در قالب دو کاروان متشکل از 135 کاروان اهل سنت و 115 کاروان شیعه تشکیل شده است، افزود: سومین کاروان زائران استان در قالب یک کاروان 85 نفری اهل سنت در تاریخ 11 تیرماه اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: امسال در مجموع 335 زائر از استان کرمانشاه در قالب سه کاروان به بیت الله الحرام اعزام می شوند.

وی گفت: 72 ساعت قبل از حرکت برای زائران انجام آزمایش PCR الزامی است. در این راستا با هماهنگی های انجام شده زائران کرمانشاه و جوانرود می توانند در آزمون شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: زائران کرمانشاهی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سمت حاج تمتع اعزام می شوند.

کریمی خو گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، نمازگزاران کرمانشاهی یک روز قبل از پرواز با اتوبوس به تهران اعزام و از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به جده خواهند رفت. به فرودگاه ارسال می شود و تحویل پلیس فرودگاه می شود، بنابراین در زمان خروج مشکلی برای چک کردن چمدان وجود ندارد.

وی گفت: مدت اقامت حجاج در عربستان حدود 30 روز است که ابتدا اعمال خود را در شهر مکه انجام می دهند و هفته گذشته در شهر مدینه منوره خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید