263 میلیارد ریال اعتبار برای خرید مواد غذایی به کشاورزان اعطا شد


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838625

رئیس بانک کشاورزی از اعطای وام 263 میلیارد ریالی به دارنده کارت خبر داد و گفت: متقاضیان واجد شرایط با شعب این بانک تماس بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی رضایی با اشاره به تاکید این جهادگر بر اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: برای رفع نگرانی کشاورزان و دامداران از سرمایه در گردش و عدم تضییع تولید و امنیت غذایی مردم، شعب بانک کشاورزی با دستور وزیر جهاد کشاورزی تا سقف دو میلیارد ریال برای کشاورز کارت صادر می کنند. وی در پاسخ به اینکه چقدر نقشه و تجهیزات دامی ارائه شده است، افزود: در پنج ماه گذشته بالغ بر 50 میلیون تومان به 32 هزار دامدار پرداخت شده و بودجه مورد بررسی نیز 1600 میلیارد تومان است. تا هزار میلیارد تن پرداخت شده است.

رضایی با اشاره به اینکه کشاورز کارت متعلق به همه کشاورزان است، گفت: کشاورزان می توانند با مراجعه به شعب و تکمیل و ارائه مدارک نسبت به دریافت کارت ساز اقدام کنند.

رئیس بانک کشاورزی گفت: بر اساس چهار سرفصل تعیین شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی، این تسهیلات به فعالان حوزه دام صنعتی، روشنایی روستایی و کشاورزان سنتی، مرغ گوشتی و غیر گوشتی پرداخت می شود.

رضایی افزود: متقاضیان باید از طریق سامانه ای که به همین منظور راه اندازی شده و با مراجعه به شعب بانک ها و تکمیل مدارک نسبت به دریافت سرمایه در گردش اقدام کنند و بانک مرکزی با حمایت وزیر اقتصاد و دارایی بودجه لازم را برای این امر تامین خواهد کرد. بانک. برای ارائه.

انتهای پیام/



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید