27 میلیارد دلار سرمایه گذاری نفت و گاز


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905287

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در حال حاضر حدود 27 میلیارد دلار سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز از طریق کنسرسیومی از بخش خصوصی و دولتی برنامه ریزی کرده ایم که منجر به انعقاد قرارداد شد و معتقدیم این سرمایه گذاری باید انجام شود. به بیش از 80 میلیارد دلار برسد تا افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز (یکشنبه) در مراسم روز ملی آمار با اشاره به اهمیت ویژه برنامه ریزی و در دسترس بودن آمارهای اطلاعاتی دقیق و دقیق در سیاست گذاری و حکمرانی کشور اظهار داشت: آمار. برای توسعه سیاست اهمیت ویژه ای دارند و برنامه ریزی برنامه اساساً بدون اطلاعات دقیق غیرممکن است.

وی افزود: وقتی کشور بیش از 5 هزار همت (هزار میلیارد تومان) نقدینگی دارد باید آن را مدیریت کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم. ما در حال حاضر حدود 27 میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز از طریق کنسرسیومی از بخش های خصوصی و دولتی منتهی به قرارداد داریم و معتقدیم این سرمایه گذاری باید به بیش از 80 میلیارد دلار برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: انجام چنین کارهایی نیازمند برنامه ریزی است و باید کشور را به جای بودجه محوری به سمت برنامه محوری سوق دهیم و مدیران و دستگاه های مختلف بیش از نیمی از وقت خود را صرف کنند. به جای اینکه به دنبال بودجه برنامه ریزی برای هزینه ها باشید.

دیدگاهتان را بنویسید