27 کیلومتر از جاده مرزی ریگ ملک آسفالت شده است.


ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889375

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 27 کیلومتر از جاده مرزی ریگ ملک شهرستان میرجاوه که به دلیل روکش نامناسب آسفالت مشکلات زیادی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است آسفالت شده است که این روند همچنان ادامه دارد. در قالب مراحل بعدی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر هامون، حسین مدرس کیانی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از جاده ریگ ملک میرجاو گفت: یکی از اولویت های استان راهداری است. روستاهای مرزی و مسیرهای رفت و آمد مسئولان مرزی نیز باید تسهیل شود.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 73 کیلومتر دو باله در منطقه شمال استان تحویل شده و 70 کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال تحویل می شود.


استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا شهریورماه 70 کیلومتر راه دو خطه در منطقه جنوب استان و 70 کیلومتر دیگر تا پایان سال تحویل می شود.


وی ادامه داد: 22 کیلومتر از جاده ایرانشهر به هش، 20 کیلومتر از جاده کاروان به کنارک و 15 کیلومتر از جاده چابهار به کنارک نیز آسفالت شده است.


معلم خیابانی تصریح کرد: 300 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده و 8 پل بزرگ استان از جمله پل صفرزهی و حمیری در دستور کار است و پل نهراب نیز به بهره برداری رسیده و پل شیله نیز به بهره برداری می رسد. تا پایان سال به بهره برداری می رسد.


وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم از مزیت های گردشگری و ساحلی خود استفاده کنیم باید بتوانیم راه های خود را توسعه دهیم.


استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان اگرچه از نظر تصادفات رتبه 30 را دارد، اما متاسفانه در تعداد کشته شدگان تصادفات جاده ای نیز رتبه اول را دارد که علت اصلی آن تصادفات تصادفات دوراهی است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید