273 نماینده مجلس از تحقق منویات رهبر انقلاب تقدیر کردند


ساعت: 13:47
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887674

نمایندگان شورای اسلامی در بیانیه ای از عملکرد اتاق حسابرسی قدردانی و تشکر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی بیانیه قدردانی و قدردانی از 273 نماینده مجلس از سوی دیوان محاسبات را قرائت کرد.

بخشی از متن این بیانیه به شرح زیر است:

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در دیدار 13 خرداد 1401 با نمایندگان محترم شورای اسلامی با عنایت ویژه به کار دیوان محاسبات کشور که فرمودند: «خدا را شکر. ، دیوان محاسبات در سالهای اخیر چابک، فعال و خوب شده است، یعنی. این گزارش ها تخصیص بودجه بسیار سریع و به موقع انجام خواهد شد و از عملکرد این نهاد ناظر ابراز خرسندی می کند. بدنه مایه مباهات و افتخار خانواده بزرگ اتاق حسابرسی کشور و حمایت معنوی از توجه مضاعف به وظایف مطروحه از سوی معظم له بود.

دیوان محاسبات کشور به عنوان نهاد ناظر شورای اسلامی و مسئولان منتخب مردم و ناظر بر حسن اجرای قانون و با رعایت حراست از بیت المال در سال 1401 گزارش خروج بودجه سال 1400 کشور شامل 21 مورد گزارش ویژه برای تحلیل در اجرای اصل 55 قانون اساسی و بند ج ماده 1 قانون دیوان محاسبات و بند 1 ماده 219 ضوابط داخلی. شوراي اسلامي ابتدا 6 ماه زودتر در موعد قانوني و با نظارت كارشناسي و پيشنهادات تهيه و تقديم شوراي اسلامي شد.

همچنین ارائه گزارش ارزیابی اجرای قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که برای اولین بار انجام شد و همچنین گزارش های نظارت مستمر بر اجرای بودجه کشور. قوانین سال های 1400 تا 1401 در دوره های 2 ماهه ای که نمایندگان مجلس درخواست کردند اسلام یکی دیگر از دستاوردهای جدید دیوان محاسبات کشور بود که به فضل الهی و سختی کار مسئولان دربار محقق شد.

با توجه به مراتب فوق، از نمایندگان شورای اسلامی شهر به دلیل اقدامات هوشمندانه و تحول آفرین دیوان محاسبات که گامی دیگر در سرعت و چابکی این نهاد در تحقق خواسته های دیوان محاسبات می باشد تقدیر و تشکر می نمایم. مقام معظم رهبری از سوی رئیس دیوان محاسبات، کارمندان و همکاران زحمتکش، زحمتکشان و حافظان بیت المال در این قلعه مقدس را اعلام می دارند.

دیدگاهتان را بنویسید