28 شهربازی بسته شد

ساعت: 16:35
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923523

بازرسان استاندارد استان تهران از ابتدای سال تاکنون 28 شهربازی و 236 شهربازی نامرغوب را به دلیل نداشتن مجوز پلمب کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام اداره کل استاندارد استان تهران، با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و لزوم استانداردسازی تجهیزات تفریحی در استان تهران برای بهره برداری در ایام نوروز و بهار، طرح پایش زمستانی اماکن تفریحی استان تهران، با بیش از 4200 بازرسی از امکانات بازی در منطقه ادامه دارد.

بازرسان استاندارد از ابتدای سال 28 شهربازی و 236 مکان بازی نامرغوب را به دلیل نداشتن مجوز پلمپ کرده اند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت ایمنی تجهیزات مراکز تفریحی، کلیه مالکان و متصدیان مراکز تفریحی و شهربازی می بایست قبل از پایان سال جاری نسبت به ثبت درخواست بازرسی، استانداردسازی تجهیزات تفریحی و اخذ پروانه بهره برداری از این اداره کل اقدام نمایند. امسال..

لازم به ذکر است کارشناسان این اداره کل در بازدیدهای خود در صورت مشاهده تجهیزات تفریحی فاقد پروانه بهره برداری معتبر اقدام به پلمپ و پلمپ و در صورت عدم استانداردسازی تجهیزات در مدت زمان مقرر توسط اپراتور، پرونده به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد. جهت سیر مراحل قانونی به استان تهران منعکس و نسبت به متخلفین کیفری اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید